چهره باورنکردنی از ژاله صامتی در جوانی + عکس

ژاله صامتی بازیگر توانای کشورمان عکس هایی از اولین تجربه بازیگری اش در صفحه اینستاگرام منتشر کرد و نوشت: "امروز یادم افتاد که سالها پیش در همچین روزی به عنوان بازیگر با یک گروه حرفه ای برای اولین بار همراه شدم ۱۳/آبان/۱۳۶۸، انگار هزار سال از اون تاریخ می گذره، یادش بخیر نمایش«کاکاسیاه»کاری از سعید خاکسار عزیز، برای تک تک بچه های اون کار آرزوی سلامتی می کنم، امیدوارم این روزها زودتر بگذره ودوباره خانواده ی تاتر دور هم جمع بشیم ولذت روی صحنه رفتنو با مردم نازنین از سر بگیریم، با گذشت این همه سال من هنوز که هنوزه عاشق هنر پیشگیم وانگار یه هنرجوی تازه کار تاترم"

ژاله صامتی

به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، ژاله صامتی در ۱۴ فروردین ۱۳۵۱ در تهران متولد شد. او در رشتهٔ تئاتر از دانشکدهٔ هنر فارغ‌التحصیل شده و فعالیت هنری خود را با حضور در فیلم دت یعنی دختر، به کارگردانی ابوالفضل جلیلی، آغاز کرد و پس از آن در سال ۱۳۷۳ به عنوان بازیگر نقش اول فیلم «دشت ارغوانی» به کارگردانی نادر مقدس انتخاب شد.

ژاله صامتی

این بازیگر فعالیت حرفه‌ای خود را با بازی در فیلم‌های سینمایی «سایه به سایه»، «خفاش»، «آخرین نبرد»، «فرار مرگبار» و «مربای شیرین» پی گرفت. وی همچنین در مجموعه‌های تلویزیونی متعددی از جمله «یحیی و گلابتون»، «سرزمین ملائک»، «هتل»، «فکر پلید»، «مجتمع فرخ و فرج»، «آژانس دوستی»، «این زمینی‌ها» و «زیرخاکی» حضور داشته‌ است.

ژاله صامتی

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 623331 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟