خوشگل ترین خانم بازیگر ایرانی کیست؟! + جزییات و عکس

منوچهر هادی در صفحه اینستاگرام خود نسبت به شمسی فضل اللهی بازیگر پیشکسوت کشورمان در صفحه اینستاگرام خود ابراز علاقه کرد و نوشت: "

شمسی فضل الهی عزیز.

مگه خوشگلتر از شما بازیگر داریم.

افتخار دومین همکاری بعد از عاشقانه یک

در گیسو (عاشقانه٢)

حضور گرم شما آرامش و اعتبار در کار ماست.

دوستتون داریم.

ماندگار باشید برای هنر این سرزمین."

منو چهر هادی و شمسی فضل اللهی

به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه‌نویس سینما و تلویزیون ایران است. از جمله سوابق هنری منوچهر هادی می‌توان به کارگردانی فیلم‌هایی نظیر «قرنطینه» (۱۳۸۶) و «یکی می خواد باهات حرف بزنه» (۱۳۹۰) و من سالوادور نیستم (۱۳۹۴) اشاره کرد.منوچهر هادی (زادهٔ ۱۳۵۱، تهران)، کارگردان و فیلمنامه‌نویس سینما و تلویزیون ایران است.منوچهر هادی پس از گرفتن دیپلم وارد عرصه هنر شد و کارهای متنوعی همچون بازیگری، دستیاری کارگردان و تدارکات را آزمود.

منوچهر هادی

منوچهر هادی در سال ۱۳۸۵، اولین فیلمش به نام «تلاطم» را ساخت و در همین سال موفق شد ۴ تله فیلم دیگر با نام‌های «آخرین روز ماه»، «تصادف»، «فرصت‌های فردا» و «کوچه محجوب» را بسازد که علاوه بر کارگردانی، نویسندگی آن‌ها را نیز عهده دار بوده است.

منوچهر هادی در سال ۱۳۸۵، اولین فیلمش به نام «تلاطم» را ساخت.از جمله سوابق هنری منوچهر هادی می‌توان به کارگردانی فیلم‌هایی نظیر «قرنطینه» (۱۳۸۶) و «یکی می خواد باهات حرف بزنه» (۱۳۹۰) و من سالوادور نیستم (۱۳۹۴) اشاره کرد.

منوچهر هادی

منوچهر هادی و یکتا ناصر بازیگر سینما و تلویزیون، طی مراسمی به عقد یکدیگر درآمدند و یکی دیگر از زوج های سینمایی ایران را تشکیل دادند.

منوچهر هادی در رابطه با ازدواجش با یکتا ناصر در یک گفتگو بیان کرد: مهمترین اتفاق زندگی من در سال 1394، آغاز زندگی با یکتا ناصر بود که در روز پنجشنبه 20 اسفند 1394 این عمل انجام شد. از این بابت خوشحالم چرا که امید من در زندگی با این کار بیشتر شد.

منوچهر هادی

یکتا ناصر نیز در مورد ازدواجش با منوچهر هادی گفت:‌ روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارم و حسم نسبت به این ازدواج، مثبت است. پایان سال 1394 و شروع سال 95 با این اتفاق مهم در زندگی من و منوچهر هادی رقم خورد و امید دارم همه چیز خوب پیش برود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 620695 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟