واکنش ادل خواننده سرشناس به  لاغری مهران غفوریان + فیلم
حجم ویدیو: 6.68M | مدت زمان ویدیو: 00:00:59

مهران غفوریان رکورد زد. با 54 کیلو کاهش وزن رکورد ادل را زد.مهران غفوریان متولد ۳ شهریور ۱۳۵۳ در تهران و هنرپیشه، کارگردان فیلم، کمدین ، فیلم‌نامه‌نویس و مجری اهل ایران است.

به گزارش گروه فرهنگی رکنا، این بازیگر فارغ‌التحصیل رشتهٔ نقاشی، نقاشی عمومی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی است. بازیگری را به کارگردانی داریوش کاردان با مجموعه طنز جنگ ۳۹ آغاز کرد؛ و خیلی زود به عرصه کارگردانان تلویزیونی پیوست. از سال ۱۳۷۶ بود که برنامه گل‌ها را ساخت و پس از آن حرف تو حرف، سپس در برنامه ۱۳۷۷، با مهران مدیری هم بازی شد، سپس این چند نفر را کارگردانی کرد که در بین مردم به نام هژیرها معروف شده بود. بعد از آن هم، زیر آسمان شهر را ساخت که آغازی شد برای پخش هر شب سریالها در تلویزیون.

مهران غفوریان

با موفقیت این مجموعه وی مبادرت به ساخت سری دوم و سوم آن نمود. غفوریان سپس در سال ۸۲ شروع به ساخت یک سریال نود شبی دیگر به نام «ورود ممنوع، ممنوع» کرد که ساخت این مجموعه پس از پخش چند قسمت از سوی مدیر وقت گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما متوقف شد. پس از آن وی بیشتر به بازی در فیلم‌های سینمایی و سریالهای تلویزیونی مشغول شد و تنها یک فیلم ویدئویی به نام «من پلیس نیستم» ساخت. تا اینکه در سال ۹۵ در هنگام ساخت سریال همسایه‌ها پس از شکستن پای آرش معیریان کارگردان سریال و انصراف او از ادامه کار، غفوریان کارگردانی کار را به عهده گرفت و فیلمبرداری را از اول آغاز کرد.

مهران غفوریان

غفوریان سال ۱۳۹۴ و در جریان مسابقات خنداننده برتر در برنامه خندوانه، توانست به مرحله فینال راه پیدا کند و همراه با امیرمهدی ژوله جایگاه اول را از آن خود نماید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 620681 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟