سگ ترسناک نوید محمد زاده در آشپزخانه لاکچری+ عکس

نوید محمدزاده به تازگی عکسی از خود و سگ ترسناکش در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.این عکس تصویری از فیلم "قورباغه" است.  نوید محمدزاده متولد فروردین 1365 و اهل شهر مهران در ایلام است.

نوید محمدزاده

به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، نوید محمدزاده از گران قیمت ترین و پولسازترین بازیگران ایران است. این بازیگر همیشه شاهد هنجار شکنی در پوشش او هستیم که مهمترین استایل او همین هنجارشکنی است.

نوید محمد زاده

نوید محمدزاده با حضور در جشنواره فیلم کن برای بازی در فیلم ناهید با پوشش جنجالی خودانتقاد و واکنش های مردم را در پی داشت.

نوید محمدزاده

نوید محمدزاده بازیگری را از سال 82 در مؤسسه هفت هنر کرج آغاز کرده و در این موسسه زیر نظر هنرمندانی همچون محمد یعقوبی، مهتاب نصیرپور، علی سلیمانی، و امیر قنبری آموزش دیده است. او تا سال 86 فعالیت حرفه ای نداشته اما در این سال در فیلم «در میان ابرها» به کارگردانی روح الله حجازی در نقش مکمل مرد بازی کرده است. او در همان سال ها در جشنواره استانی تئاتر تهران جوایزی را دریافت کرده و پس از آن نیز در جشنواره یازدهم تئاتر دانشگاهی جایزه بازیگری دوم مرد را دریافت کرده است.

نوید محمدزاده

این بازیگر سال 87 با بازی در نمایش «ماه در آب» نوشته فارس باقری و کار محمد کوروش نیا به تئاتر حرفه ای راه پیدا کرد و برای بازی در این نمایش جایزه بازیگری مرد را در جشنواره استانی تهران دریافت کرد. پس از آن در فیلم «آندو» به کارگردانی بهروز قبادی بازی کرد که این نمایش مجوز اکران نگرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

 

 

کدخبر: 620269 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟