مهراد جم در ترکیه به دنیا جهانبخت پیوست ! + آخرین فیلم در ایران
حجم ویدیو: 15.85M | مدت زمان ویدیو: 00:02:32

به گزارش گروه فرهنگی رکنا، بعد ازانتشار خبر مهاجرت مهراد جم ویدئویی از او در آخرین حضورش در تلویزیون در برنامه علی ضیا در فضای مجازی منتشر شد. نام واقعی او محسن سعیدی کیا است و مهراد جم نام هنری اوست. او متولد مرداد 76 و اهل آبادان است. او در این گفت و گو از علاقه اش به خوانندگی می گوید.او از سختی هایی که کشیده است تا به این جایگاه برسد می گوید و این که حالا حالاها در این هنر می ماند.

در کمال ناباوری، دیروز خبر مهاجرت مهراد جم به ترکیه در فضای مجازی منتشر شد. بهمن بابازاده خبرنگار موسیقی با انتشار یک توئیت، مهر تائید بر این خبر زد.

بهمن بابازاده

مسعود جهانی از دوستان قدیمی او در این باره نوشت: "بی لیاقت نمک نشناس٢ ماه پیش کلا از زندگیم حذف شدی ،الان ثابت کردی که درست حذف شدی،واست روزای خوبی رو نمیبینم.شما قوانین کشورمون رو شکوندی، شما دل مارو شکوندی ، شما قلب هواداراتو شکوندی، زحمت همه اونایی که برات وقت و عمر و مال و جوونیشون رو گذاشتن به هدر دادی...شما دین و دنیاتو باهم فروختی ،نخواستی به هیچ وجه از تصمیمت صرف نظر کنی، تموم پل هارو خراب کردینباید میذاشتی که اینطور بشه و شد،من فردی به اسم شما تو زندگیم نخواهد بود، دیدار به قیامت"

 

بعد از انتشار این خبر دنیا جهانبخت مدل جنجالی که در خارج از کشور زندگی می کند، ویدئویی از خود و مهراد جم در فضای مجازی منتشر کرد و خبر از رابطه  خود با او داد.

امیر تتتلو و دنیا جهانبخت

مهراد جم کیست؟

 مهراد جم متولد 14مرداد سال 1376 در شهر آبادان است. اولین فعالیت هنری به صورت جدی مهراد جم ترانه‌ سرایی و آهنگ سازی قطعه میثم ابراهیمی به نام «جان جان» در بهمن سال 97 است. سپس مهراد جم در 9 اردیبهشت 1398 وقتی 22 ساله بود اولین قطعه خود بنام شمال را منتشر کرد و قطعه بعدی مهراد جم هم به نام «غمت نباشه»، در تاریخ 30 اردیبهشت منتشر شد.

مهراد جم

به این ترتیب او در فاصله زمانی کمتر از یک ماه و با داشتن فقط دو آهنگ توانست در شبکه های اجتماعی معروف شود.مهراد جم فعالیت بازیگری نیز داشت که در سال 1390 وقتی 14 ساله بود در سریال چای شیرین به کارگردانی پیمان ماندگار بازی کرد در این مجموعه آواز خوانی او بسیار مورد توجه قرار گرفت و بسیاری دوست داشتند او در آینده وارد عرصه موسیقی و خوانندگی شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 618755 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟