خاطره ترسناک آقای بازیگر از زمان جنگ + عکس
حجم ویدیو: 11.03M | مدت زمان ویدیو: 00:01:43

به گزارش گروه فرهنگی رکنا، بهراد خرازی بازیگری که بیشتر او را در ویژه برنامه های مجید دلبندم می شناسیم، با حضور در برنامه " چهل تیکه" خاطره ای ترسناک از دوران جنگ در این برنامه تعریف کرد.

بهراد خرازی که مادرش در دوران جنگ جزء کادر پزشکی بیمارستان بود، در زمان بمباران به روستاهای اطراف بروجرد کوچ کردند و در این باره گفت:  از آنجا شهر دیده می شد.یک روز پدرم بعد از پایان شیفت به دنبال مادرم رفت تا او را به خانه بیاورد. به یکباره صدای آژیر خطر به گوش شنیده شد و بعد صدای انفجار و دود همه جا را گرفت. من به همراه خاهر و برادرم کوچکترم به پشت بام رفتیم و از آنجا دیدم که شهر را بمباران کردند . در همان جا بود که با خودم گفتم: مادرم مرد. از طرفی می خواستم گریه کنم از طرفی هم خواهر و برادر کوچکم با من بودند و باید مواظب آن ها می بودم تا متوجه ترس من نشوند.

بهراد خرازی

بهراد خرازی بازیگر سینما و تلویزیون، بیشتر با ایفای نقش در مجموعه سیب خنده و مجید دلبندم شناخته شد. بهراد خرازی هنرپیشه تلویزیون و تئاتر، متولد 6 اسفند ماه1352 در تهران و فارغ التحصیل رشته سینما از روسیه است.متولدان دهه 60 و 70 با سیب خنده و مجید دلبندم، بهراد خرازی را در یاد دارند.

بهراد خرازی

احتمالا بسیاری از افردی که با آثارش آشنایی دارند، از خود می پرسند به چه دلیل این بازیگر که در چند کار ابتدایی اش تا این حد درخشید و جای خود را در حافظه مخاطبان باز کرد، در سال های بعد فروغ سال های آغازین را نداشت و حتی چند وقتی اصلا از بهراد خرازی خبری نبود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 616331 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟