لیلا اوتادی از کرونای الکی سیاسیون و چهره ها می گوید + فیلم
حجم ویدیو: 8.37M | مدت زمان ویدیو: 00:01:19

لیلا اوتادی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در گفت و گویی دوستانه در خصوص تعدادی از سیاسیون و هنرمندان که برای جذب فالور در اینستاگرام، کرونا می گیرند گفت: به تازگی مد شده است که همه کرونا می گیرند، تصور ما از کرونا سرفه و چند روز بستری است.

لیلا اوتادی

به گزارش فضای مجازی رکنا، لیلا اوتادی در ادامه در خصوص عدم حضورش در جشنواره ها به دلیل وجود مافیا صحبت کرد: جشنواره فجر را تا به حال در آن حضور نداشتم و بعد از این هم نخواهم حضور داشت، حتی یک سال 7 فیلم در حال اکران داشتم که برای حتی یکی از آن ها هم حضور پیدا نکردم، این که هر سال تعدادی سیمرغ را بین خودشان تقسیم کنند، این درست نیست. آقای نصیریان از بزرگان ما هستند، چرا باید گله کنند و بعد از چندین دهه کار برای نقش مکمل سیمرغ بگیرند.

لیلا اوتادی

لیلا اوتادی متولد ۱۴ مرداد ۱۳۶۲ در تهران است. او هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است. لیلا اوتادی دانش‌آموختهٔ کارشناسی معماری داخلی در دانشگاه هنر تهران است. او کار خود را با فیلم سینمایی چشمان سیاه، ساختهٔ ایرج قادری آغاز کرد، اما برای اولین بار با سریال «مهر و ماه» به کارگردانی «سید فیاض موسوی» دیده شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 610437 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟