دست به گردن و دورهمی بازیگران زن و مرد در یک میهمانی  + عکس

به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، عکسی که  علی سخنگو به همراه همسرش و منوچهر هادی و یکتا ناصر در صفحه رسمی اینستاگرامش گذاشته است. علی سخنگو متولد 31 شهریور ماه سال 1362 است. او مدرک لیسانس کارگردانی دارد. علی سخنگو بازیگر تئاتر ، تلویزیون ، سینما است.

منوچهر هادی یکتا ناصر علی سخنگو

علی سخنگو، بازیگری را با تئاتر آغاز کرد و از کارهای او می‌توان به نمایش «بیگانه» ساخته مسعود دلخواه اشاره کرد. او با اصرار منوچهر هادی، کلاس ‌های بازیگری را گذراند و در سریال تلویزیونی «دلدادگان» به کارگردانی منوچهر هادی در سال 1397 در نقش پارسا بازی کرد. دیگر سریال هایی که علی سخنگو در آن‌ها حضور داشته «دل» و «پاهای بی قرار» هستند.

او همچنین در فیلم‌های «کارگر ساده نیازمندیم» و «آینه بغل» نیز بازی کرده است. او علاوه بر بازیگری، به عنوان دستیار کارگردان نیز فعالیت داشته است. علی سخنگو در سریال‎های «عاشقانه» ، «دل» و فیلم‎های «کارگر ساده نیازمندیم» ، «رحمان 1400» دستیار اول کارگردان بوده است.

علی سخنگو

علی سخنگو و سارا نجفی در 30 مرداد 1397 با یکدیگر ازدواج کردند. آن‌ها از دوستان نزدیک یکتا ناصر و همسرش منوچهر هادی هستند. علی سخنگو و همسرش سارا نجفی در سال 88 در موسسه استاد حمید سمندریان با یکدیگر هم‌دوره بودند و از آن‌جا با یکدیگر آشنا شدند.

علی سخنگو

علی سخنگو درباره شباهت‌اش به حمید گودرزی و اشتباه مردم توضیح داد: "سال 85 برای یه برندی عکاسی کردم و عکس هام منتشر شد. نغمه نظری سال 87 به من زنگ زد و گفت اقای هادی میخوان شما را ببینن و ما نسبت فامیلی خیلی دور باهم داشتیم اما من اصلا ایشان را نمی شناختم و تلفن را قطع کردم اما بعد دوباره پشیمان شدم و زنگ زدم و به دیدن منوچهر هادی رفتم و سر مسافری از هند با مردم عکس میگرفتم چون خیلی شبیه حمید گودرزی بودم. آن زمان و اگر عکس های ما را کنار هم قرار بدهید شاید اصلا تشخصی ندهید کدام من هستم و کدام حمید گودرزی."برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 609141 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟