پرواز پسر مرحوم ماه چهره خلیلی در مراسم یادبود مادرش + فیلم
حجم ویدیو: 2.02M | مدت زمان ویدیو: 00:00:18

به گزارش رکنا ، ماه چهره خلیلی هنرپیشه سینما و تلویزیون ایرانی در ۴۴ سالگی براثر ابتلا به سرطان درگذشت. از آثار هنری ایشان می توان به فیلم سینمایی پرنده باز، یادم تو را فراموش و سریال مختارنامه اشاره کرد. او با ابراهیم اشرفی ازدواج کرده بود، حاصل این ازدواج یک فرزند پسر به نام پرواز است. به تازگی ویدیویی از پرواز پسر ماه چهره خلیلی در مراسم یادبود مادرش منتشر شده است.

پرواز پسر ماه چهره خلیلی

حضور سرگرد خلبان منوچهر خلیلی و پرواز اشرفی ( پدر و فرزند ماه چهره خلیلی ) در مراسم یادبود زنده یاد ماه چهره خلیلی در پارکی در شهر لندن را شاهد بوده ایم. ویدیویی از حضور پسر مرحوم ماه چهره در مراسم یادبود مادرش , ببینید:

بیوگرافی ماه چهره خلیلی

ماه چهره خلیلی متولد ۱۳۵۵ تهران است. وی دارای مدرک فوق لیسانس معماری از دانشگاه اکسفورد انگلستان می باشد. ماه چهره خلیلی دوره بازیگری را در method school در لندن گذراند و در سال ۱۳۸۲ برای اولین فعالیت سینمایی خود جهت بازی در فیلم چشمان سیاه پس از ۲۲ سال به ایران آمد و دوره دیگری از بازیگری و کارگردانی را در مؤسسه سمعی و بصری استاد سمندریان در سال ۸۴ پشت سر گذاشت.

خلیلی ماه چهره

ماه چهره خلیلی نوه دختری پروین سلیمانی در سریالهای «در چشم باد»،« مختارنامه» و« کلاه پهلوی» ایفای نقش کرده است من جمله فعالیت های دیگر وی فیلمسازی فیلم کوتاه و مستند/ داستانی« عید قربان»(مراسم عید قربان از دید قربانی) می باشد که برنده جوایز بسیاری از جشنواره های گوناگون از جمله جشنواره فیلم سان فرانسیسکو ۲۰۰۶ شده است.

ماه چهره خلیلی

ماه چهره خلیلی با ابراهیم اشرفی ازدواج کرده بود و حاصل این ازدواج یک فرزند پسر است.

ماه چهره با همسر و پسرش

ماه ‌چهره خلیلی در ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ بر اثر سرطان لوزالمعده در ۴۳ سالگی در لندن درگذشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 599779 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟