رضا صادقی از دوران سخت کرونایی گفت + عکس

 رضا صادقی خواننده موسیقی پاپ کشورمان،در خصوص مبتلا شدنش به بیماری کرونا گفت: چند روزی با کرونا دست و پنجه نرم کردم؛ به لطف خدا در حال حاضر حالم خوب است و جواب آزمایش جدیدم منفی شد.

رضا صادقی درباره دلایل خود برای افشانکردن ابتلایش به این بیماری اظهار کرد: دوست نداشتم زمانی که بیمارم، این خبر را اطلاع رسانی کنم؛ در کل دوست ندارم از ناراحتی‌ام برای مردم بگویم. همیشه گفته‌ام «بجنگ برای لبخندی که این روز‌ها کم است». خودم هم با لبخند و به دور از هر استرسی با این بیماری جنگیدم و از آن رد شدم.

رضا صادقی

خواننده کشورمان در مورد نحوه عبور از این بیماری بیان کرد: نه دارویی از خارج از کشور برایم آوردند و نه پزشکی بالای سرم بود؛ بلکه با استراحت در خانه و رعایت نکات بهداشتی و با استفاده از دارو‌های معمولی سلامتی خود را به دست آوردم.

رضا صادقی

صادقی افزود: شب و روز‌های سختی را گذراندم و تنگی نفس‌ بدی داشتم؛ اما با لبخند و انرژی خوب خانواده‌ام از این سختی‌ها عبور کردم. حالا قصد دارم از نحوه شکست این ویروس منحوس برای مردم بگویم. سلامتی را برای تک تک مردم کشورم آرزو دارم و امیدوارم به زودی شرّ این ویروس منحوس از همه دنیا کم شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 595216 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟