عکس 2 نفره و عاشقانه بنیامین بهادری و همسرش شایلی محمودی لو رفت + فیلم

شایلی محمودی همسر بنیامین بهادری عکسی جدید در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.شایلی محمودی، تا سال 1395 فعالیت حرفه‌ای بازیگری و هنری نداشت اما در فیلم «سلام بمبئی» (1395) یکی از نقش‌های این فیلم را بازی کرد.

شایلی محمودی بنیامین بهادری

به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، در بعضی رسانه‌ها در مورد بیوگرافی شایلی محمودی، گفته شده که شایلی اصالتا هندی است اما این خبر از سوی شایلی و همسرش بنیامین تایید یا رد نشده است.

شایلی محمودی در سال 1394 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم شایلی محمودی در این سال، بازیگری در فیلم سلام بمبئی به کارگردانی قربان محمدپور محسوب می‌شود.

شایلی محمودی و بنیامین بهادری

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی شایلی محمودی بازی در فیلم سلام بمبئی بوده است. شایلی محمودی کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرد و سال 1394 فیلم سلام بمبئی نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با قربان محمدپور همکاری داشته است. شایلی محمودی توانست با بازی در فیلم سلام بمبئی تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر محمدرضا گلزار، دیا میرزا، بنیامین بهادری و دالیپ تاهیل بر تجارب او افزود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 593133 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟