بغض بشیر حسینی برای مادرش در برنامه عصر جدید + فیلم
حجم ویدیو: 13.75M | مدت زمان ویدیو: 00:02:10

بشیر حسینی در پشت صحنه برنامه استعدادیابی عصر جدید به دلیل دوری از مادر بیمارش بغض کرد و گفت که دوست داشت در کنارش باشد.
سید بشیر حسینی متولد ۱۵ آذر ماه ۱۳۶۰ در اصفهاناست. او استاد دانشگاه و داور مسابقه تلویزیونی عصر جدید است و فارغ التحصیل مقطع ارشد رشته معارف اسلامی و حقوق و مقطع دکتری فرهنگ و ارتباطات از دانشگاه امام صادق است. دارای تحصیلات حوزوی نیز است و سطح ۱حوزه علمیه دارد.

بشیر حسینی

او عضو هیئت علمی و مدیر گروه رسانه های نوین دانشکده ارتباطات دانشگاه صدا و سیما است و پس از حضور به عنوان داور در مسابقه تلویزیونی عصر جدید شهرت پیدا کرد.بشیرحسینی به عنوان کارشناس علوم جامعه شناختی، کارشناس رسانه، کارشناس بازی، منتقد و تحلیلگر و پژوهشگری تربیتی چند سالیست حضور فعالی در رسانه ها دارد. عضویت در هیئت علمی دانشگاه صدا و سیما و تدریس در دانشگاه امام صادق، دانشگاه تهران و دانشگاه علامه طباطبایی از جمله فعالیت های علمی اوست و گفته می شود که به زبان فرانسه و عربی نیز تسلط دارد.

سید بشیر حسینی در سال 1385 وقتی 25 ساله بود بعنوان جوان برگزیده کشوری در جشنواره قابی برای جوانی انتخاب و معرفی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 591650 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟