پیاده روی عاشقانه مهدی کوشکی و ریحانه پارسا در پارک/ جنجال جدید
حجم ویدیو: 2.23M | مدت زمان ویدیو: 00:00:08

به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، مهدی کوشکی به تازگی ویدئویی از خود و همسرش در صفحه اینستاگرام منتشر کرد.

ریحانه پارسا و مهدی کوشکی

مهدی کوشکی کارگردان، نمایش نامه نویس و بازیگر سینما و تئاتر ایرانی مرداد سال ۱۳۶۰ در کوهدشت متولد شده است. او فارغ التحصیل رشته نمایش با گرایش ادبیات نمایشی از دانشکده سینما تئاتر دانشگاه هنر است. آقای بازیگر پس از جدایی از همسر اول و دومش در سال ۹۸ با ریحانه پارسا بازیگر جوان ایرانی ازدواج کرده است.

ریحانه پارسا و مهدی کوشکی

مهدی کوشکی و همسرش

مهدی کوشکی زمانی که ۳۸ سال داشت با ریحانه پارسا، بازیگر ۲۱ ساله ازدواج کرد. ریحانه پارسا، سومین ازدواج مهدی کوشکی بعد از جدایی از دومین همسرش، صحرا فتحی(کارگردان، بازیگر و گرافیست) است. مهدی کوشکی و ریحانه پارسا در تاریخ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ با انتشار عکسی از خودشان در اینستاگرام، خبر ازدواج‌شان را در روزهای شیوع ویروس کرونا اعلام کردند و نوشتند: “عهدمان در این قرنطینگی!” مهدی کوشکی از ازدواج اولش با مینا شمس، یک پسر بنام «آرسام» دارد.

مهدی کوشکی

شروع فعالیت هنری مهدی کوشکی

مهدی کوشکی فعالیت هنری خود را از تئاتر در سال ۱۳۷۶ آغاز کرد. از فعالیت‌های هنری کوشکی می‌توان به نگارش و کارگردانی نمایش «کاسیت در زنجیر»، بازی در نمایش «شب نشینی با شکوه آقاجون» و نگارش، کارگردانی و بازی در نمایش‌های «سیزده»، «تئاتر بد»، «تئاتر شر»، «شیطونی»، «باد شیشه را می‌لرزاند» و «آوازه خوان طاس» اشاره کرد. مهدی کوشکی در سال ۱۳۹۴ با دو فیلم سینمایی «لانتوری» به کارگردانی رضا درمیشیان و «فروشنده» به کارگردانی اصغر فرهادی وارد دنیای بازیگری در سینما شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 574315 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟