تیپ قجری سپیده علایی و مهتاب کرامتی+عکس

به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، مهتاب کرامتی تولد سپیده علایی دوست و بازیگر جوان کشورمان را تبریک گفت.

سپیده علایی

بیوگرافی سپیده علایی

سپیده علایی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار سپیده علایی می‌توان به بازیگری در سریال پرده‌نشین، سریال سال‌های ابری و فیلم ماحی اشاره کرد.

سپیده علایی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1387 در فیلم حوالی اتوبان به کارگردانی سیاوش اسعدی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال پرده‌نشین، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای سپیده علایی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون گلچهره سجادیه، سید شهاب حسینی، بهناز جعفری و افسانه چهره‌آزاد را تجربه کرد.

سپیده علایی

سپیده علایی در سال 1393 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در 2 سریال مهم تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم سپیده علایی در این سال، بازیگری در سریال پرده‌نشین به کارگردانی بهروز شعیبی و سریال سال‌های ابری به کارگردانی مهدی کرم‌پور محسوب می‌شود.

بازی در سریال پرده نشین

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی سپیده علایی بازی در سریال پرده‌نشین بوده است. سپیده علایی سال 1393 سریال پرده‌نشین نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با بهروز شعیبی همکاری داشته است. سپیده علایی توانست با بازی در سریال پرده‌نشین تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر ویشکا آسایش، فرهاد آئیش، حامد کمیلی و سارا بهرامی بر تجارب او افزود.

سپیده علایی

سپیده علایی علاوه‌بر سریال پرده‌نشین، سال 1393 در سریال سال‌های ابری نیز بازی کرده است. سپیده علایی این‌بار با مهدی کرم‌پور یعنی کارگردان سریال سال‌های ابری و هنرمندانی چون علی عمرانی، حمید ابراهیمی، فرزاد حسنی و لیندا کیانی همکاری داشت.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی سپیده علایی آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. سپیده علایی را باید هم بازیگر سینما و هم بازیگر تلویزیون بدانیم چرا که 50% آثار وی سینمایی و 50% آثارش تلویزیونی است.

در واقع سپیده علایی از مجموع 4 اثری که در کارنامه دارد، در 2 اثر در سینما با نام‌های فیلم ماحی و فیلم حوالی اتوبان به ایفای نقش پرداخته و در 2 اثر در تلویزیون با نام‌های سریال پرده‌نشین و سریال سال‌های ابری بازی کرده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 572720 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟