سیاوش خیرابی چه چیزی را پشت بلند گو اعلام کرد؟+عکس

به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، سیاوش خیرابی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش نوشت: " بالاخره تصمیمم رو گرفتم که اعلامش کنم اونم پای بلندگو،بگم؟"

سیاوش خیرابی یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون است که در 29 آذرماه 1363 در تهران به دنیا آمد. او لیسانس کامپیوتر دارد و دوره های بازیگری را در کانون سینماگران گذرانده است.

سیاوش خیرابی

سیاوش خیرابی با بازیگرانی مثل سحر قریشی، نیما شاهرخ شاهی، سمانه پاکدل و محسن افشانی دوره های بازیگری را گذرانده و به طور همزمان وارد دنیای بازیگری شده اند.

سیاوش خیرابی در سال 1375 برای نخستین بار جلوی دوربین استاد کلاری رفت و در فیلم کوتاه چال خیال حمید سلیمیان به ایفای نقش پرداخت ولی بخاطر مخالفت خانواده برای مدتی از دنیای هنر دور ماند تا تحصیلاتش را به پایان برساند.

سیاوش خیرابی

نخستین تجربه بازیگری

بعد از فارغ التحصیل شدن در رشته کامپیوتر به خاطر علاقه زیادش به هنر دوره های بازیگری را در کانون بازیگران گذرانده و به همین واسطه برای اولین بار با فیلم تلخون جلوی دوربین می رود او به همراه نیما شاهرخ شاهی نخستین تجربه بازیگری را در این فیلم در کارنامه هنری خود رقم میزنند. بازی در سریال ترانه مادری نقطه عطفی در کارنامه هنری وی بود و باعث شد به شهرت زیادی برسد.

سیاوش خیرابی

شهرت با بازی در سریال ترانه مادری

ترانه مادری عنوان سریالی است که در سال 1387 توسط حسین سهیلی زاده ساخته و از شبکه سوم سیما پخش شد و مورد توجه بسیاری از مخاطبان قرار گرفت. این سریال روایتگر داستان زندگی دو برادر به نام های بهرام و پویا با بازی سیاوش خیرابی و محسن افشانی است که پدر و مادرشان را در کودکی از دست داده اند و حالا هر کدام به طور جداگانه از هم در کنار خاله و دایی خود زندگی میکنند. به خاطر اختلافات خانوادگی بهرام و پویا از هم دور شده اند و حالا مادربزرگ آن ها قصد دارد با ترفندهایی دو برادر را به هم نزدیک کند و همین موضوع ماجراهایی را بوجود می آورد.

سیاوش خیرابی فرزاد فرزین

پا گذاشتن به عرصه سینمایی

سیاوش خیرابی با بازی در فیلم نفوذی پا به عرصه سینما گذاشت و در کنار بازیگرانی مثل امیر جعفری و نسرین مقانلو به ایفای نقش پرداخت. نفوذی در سال 1388 توسط احمد کاوری و مهدی فیوضی ساخته و در سال 1389 در سینماهای کشور به نمایش گذاشته شد. داستان فیلم زندگی فریدون کیان فر را روایت می کند که از اسیران جنگ بوده و حالا بعد از گذشت چندین سال به کشور بازگشته ولی توسط چند تن از ماموران امنیتی به جاسوسی متهم شده و مورد بازجویی قرار می گیرد. فیلم سینمایی نفوذی سیمرغ بلورین بهترین فیلم اول و بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را در بیست و هشتمین دوره از جشنواره فیلم فجر از آن خود کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 571065 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟