سرنوشت عجیب پیدا کردن خواهر دوقلو بعد از 23 سال در ایران + فیلم
حجم ویدیو: 22.19M | مدت زمان ویدیو: 00:03:29

به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، دیشب در برنامه دعوت دختر جوانی به همراه مادرخوانده اش حضور پیدا کرد و داستان پیدا کردن خانواده واقعیش را در این برنامه تعریف کرد.

این دختر 23 ساله گفت: از بچگی بسیار خوشبخت بوده ام و مانند پرنسس ها با من رفتار می شد و از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به پدرم دارم و زمانی که مادرم ماجرا را تعریف کرد من فکر می کردم پدرم همسر دیگری دارد و محال است من فرزند او نباشم به خاطر شباهت زیادی که به او دارم.

این دختر در ادامه با بغض گفت زمانی که از پدر و مادرم شنیدم که فرزند آن ها نیستنم، گمان می کردم دختر بدی بودم و یا لوس بوده ام و می خواهند با گفتن این موضوع من را تنبیه کنند و اصلا باور نمی کردم که فرزند این خانواده نباشم.

آرزوی داشتن خواهر و برادر 

او که همیشه دوست داشت خواهر و برادر داشته باشد، مادر خوانده اش به او گفته بود که تو همیشه فرزند ما هستی ولی امکان داره تو در خانواده واقعی خود خواهر و برادری داشته باشی و به آرزویت برسی.

در نهایت او به دنبال خانواده اصلی خود می گردد و از طریقی اسامی زایمان هایی که در تاریخ تولد او اتفاق افتاده است راپیدا می کند و از این طریق توانسته بود خانواده واقعی خود را پیدا کند و متوجه می شود یک خواهر دو قلو دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 569780 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟