رضا بهرام به دنبال آینده ای روشن+عکس

به گزارش گروه فضای مجازی، رضا بهرام خواننده پرطرف دار با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش نوشت: "امیدوارم روزتون رو با ورزش و انرژی شروع کرده باشید،از خدا حال خوب و آینده روشن براتون میخوام."

رضا بهرام متولد ۲۰ دی ۱۳۷۰ در یزد است. او اجراهای زنده متعددی در صدا و سیما داشته است. همچنین صدای او به سریال های خانگی مانند ممنوعه هم راه پیدا کرده است.

رضا بهرام

بیوگرافی خانواده رضا بهرام 

او دانش آموخته رشته مدیریت مالی در دانشگاه علم و فرهنگ یزد است و فرزند دوم خانواده است، یک خواهر بزرگتر از خود و یک خواهر کوچکتر از خود دارد که خواهر بزرگتر سوارکار بوده و خواهر کوچکتر در رشته ورزشی کاناپولو به صورت حرفه ای فعالیت می‌کند.

در خوانندگی اولین مشوق رضا بهرام پدرش بود که در همان سال یعنی سال ۱۳۸۴ فوت کرد و رضا به همین علت از خوانندگی فاصله گرفت و به آن بی‌توجه شد.

رضا بهرام در آن زمان مشغول به ورزش فوتبال بود و در تیم فولاد یزد به بازی می‌پرداخت و بعد از آن به‌طور موقت به فولاد خوزستان رفت و در همان تیم دچار مصدومیت شد؛ و بعد از ۳ سال مصدومیت عمل جراحی شد ولی مصدومیت دلیلی دوباره برای شروع خوانندگی و بیشتر شدن علاقه وی به آن شد و فوتبال را کنار گذاشت و به‌طور کامل وارد دنیای موسیقی شد.

به گفته رضا بهرام بعد از پدرش تنها حامی زندگی او در تمام مسائل و مراحل زندگی مادرش بوده است و تمام موفقیت های خودش را بعد از خدا مدیون مادرش است.

این خواننده، یک سال قبل از ورود به دانشگاه در سال ۱۳۸۸ موسیقی را آغاز کرد و در سال ۱۳۹۳ به‌طور حرفه ای وارد این عرصه شد.

همخوانی رضا بهرام با آرش و مسیح 

اولین ترانه رسمی او ۲۹ تیر ماه ۱۳۹۷ به اسم از عشق بگو با شعر و ملودی حامد دهقانی و تنظیم مسعود جهانی تولید و به پخش رسید که توانست به سرعت محبوبیت زیادی بین مردم ایجاد کند.

اما قبل از آن یکی از کاری‌های قوی که در آن حضور داشت آهنگ گلی از آرش و مسیح بود که با آنها به صورت همخوانی شرکت داشته‌است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 568479 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟