حمیدرضا پگاه : کرونا قبل از جیب ، روان هنرمندان را ویران کرد / ویروسی چرک و کثیف

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر رکنا، حمیدرضا پگاه بازیگر سینما و تلویزیون که در سال 72 با بازی در فیلم ضلع ششم مسعود فروتن درخشید درباره اوضاع کنونی اش پس از شیوع کروناویروس در جهان با خبرنگار رکنا گفت و گو کرد.

بازیگر فیلم این زن حرف نمی زند در پاسخ به سوال خبرنگار رکنا مبنی بر شیوع کرونا و اثرات مخربی که این ویروس در هنر ایجاد کرده است گفت : بستگی دارد که فعالیت ها به چه صورت باشد ، بخش تولید در فعالیت های شخصی ادامه دارد مانند نقاشی ، هنر های تجسمی و ... و امکان دارد که هم چنان ادامه داشته باشد اما کار های تیمی مانند فیلم سازی ، موسیقی و کنسرت طبیعی است که تعطیل شده باشند تا شرایط بهبود پیدا کند تا بتوانند به کار خود ادامه دهند.

کرونا خانه امن را متوقف کرد


حمیدرضا پگاه درباره فعالت حرفه ای و هنری اش قبل از انتشار کرونا در جهان به رکنا گفت : مشغول به ساخت و بازی سریال خانه امن بودیم که متاسفانه متوقف شد و قرار است که دوباره از سرگیری شود.

هنرپیشه آوای باران درباره تاثیرگذارترین صحنه ای که در این روز های کرونایی دراجتماع دیده چنین گفت : آدم هایی که سعی می کردند در برابر این ویروس رعایت کنند و با هر کیفیت و امکاناتی که داشتند سعی در مقاومت و شکست دادن این ویروس داشتند برایم قابل توجه بودند. از نظر من تاثیرگذار ترین صحنه مقاومت و مبارزه این افراد بود .

آزار روحی کرونا بر فکر هنرمندان


حمیدرضا پگاه درباره اوضاع اقتصادی و معیشتی هنرمندان پس از شیوع ویروس کرونا و تاثیر مخرب آن در هنر گفت : بخشی از این اتفاق بیماری روحی و روانی است که فرد به خاطر توقف  فعالیت هایش  متحمل شده است که  اذیت روحی می شوند و از لحاظ اقتصادی هم همان طور که در همه قشر ها و فعالیت ها تاثیر گذاشته خسارات خود را در پی دارد که امیدوارم زودتر برطرف شود.

حمیدرضا پگاه در خصوص اینکه در اوضاع کرونایی وزارت ارشاد چگونه می تواند حامی و حمایتگر هنرمندان باشد گفت : افرادی که شرایط مناسبی ندارند شناسایی شوند و تا جایی که می توانند به آن ها کمک کنند.

زیر ساخت اقتصادی نداریم


این بازیگر مطرح تلویزیونی در پاسخ به سوال خبرنگار رکنا مبنی بر مدیریت اقتصادی دولت و افزایش قیمت در اقلام و مایحتاج زندگی چنین اظهار کرد : به هر حال اقتصاد سال های طولانی است که اوضاعش نامناسب شده و سال های سال است که اقتصاد ما اوضاع خوبی ندارد و به خاطر زیر ساخت ها است.


حمیدرضا پگاه در پایان و در جواب به سوال خبرنگار رکنا مبنی بر این که کرونا از نظر این بازیگر سینما و تلویزیون ایران چه رنگی است به رکنا گفت : از نظر من خاکستری است چون کثیف و چرک است .

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 565569 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟