دانیال عبادی در قرنطینه چه می کند ؟ / ازساخت "سبک من" تا تبلیغات رایگان برای مردم در اینستاگرام

به گزارش خبرنگار فرهنگی رکنا، بعد از یکی از ما دو نفر در متل قو، شب پدر ، امشب شب مهتابه و ... بازی کرد. و اما تنها در سینما نماند به تلویزیون هم رفت . در  دو سریال  معراجی ها و راستش را بگو بازیگری و نقش آفرینی های او را دیده ایم .

این روز های کرونایی زندگی دانیال عبادی را نیز تحت تاثیر قرار داده ،او از اتفاقاتی که بعد از ورود کرونا به ایران برایش رخ داد حال و روز هنرمندان و نگاهی که به آینده دارد به رکنا گفت.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فرهنگی  رکنا درباره تغییرات در برنامه حرفه ای اش پس از ورود کرونا به کشور گفت : همه چیز در برنامه ها تغییر کرده ، چیزی نمانده که تحت شعاع این بیماری و قرنطینه اش قرار نگرفته باشد.

این بازیگر سینما و تلویزیون در مورد متوقف شدن پروژه هایش پس از ورود کرونا چنین توضیح داد: مشغول ضبط سریال خانه امن  به کارگردانی احمد معظمی بودیم که پس از ورود کرونا متوقف شد  و دو ماهی هست ادامه کار  به تعویق افتاده است.

وی در مورد فیلم سینمایی که  به تازگی قرارداد بسته است خبر داد که توضیح بیشتر در این خصوص را به آینده موکول کرد و ادامه داد :  هم چنین تئاتری را با  آرش سنجابی در حال تمرین بودیم که قصد اجرا در تهران و خارج از ایران  را داشتیم که متاسفانه به تعویق افتاد و اکران نشد و مشخص نیست که به سرانجام برسد یا خیر . در کل  کلیه کار های روزمره مردم تحت شعاع  کرونا قرار گرفته است.

سبک من در آپارات

بازیگر فیلم متل قو با بیان اینکه این روزها که پروژه ها تعطیل شده است و مردم هم تاحدودی در قرنطینه مانده اند  برای اینکه  تا حدودی در فضای مجازی و خانه سرگرم باشند در حال ساخت برنامه ای هستم که جمعه شب ها ساعت 8 شب در آپارات پخش می شود گفت: در پیج اینستاگرام هم به نام سبک من با دانیال عبادی پخش می شود. این برنامه گفتگو محور است و در فضایی کاملا بهداشتی و ضدعفونی  شده مهمان دعوت می کنیم .

 اکران های آنلاین مناسب برای جیب تهیه کنندگان

دانیال عبادی درباره ضرر و نفع اکران ختی  آنلاین برای سینماگران چنین توضیح داد : هرچیزی که تازه و جدید وارد بخشی از زندگی انسان ها می شود قاعدتا حس تدافعی نسبت به آن زیاد است. البته هم خوبی دارد و هم بدی اما باید بدانیم که در بلند مدت چگونه جوابگو است. در شرایطی که فعلا سینماها شرایط اکران ندارند و اگر هم داشته باشند به صورت محدود است به هر حال برای بازگشت سرمایه تهیه کننده و صاحبان فیلم پخش آنلاین به نظر من گزینه خوبی است.

همیشه راهی برای نجات هست

هنرپیشه فیلم سینمایی آتش بس 2 در پاسخ به سوال خبرنگار رکنا مبنی بر این که کرونا روی  هنر اثر گذاشته  و سینما ایران و جهان را درگیر کرده است اگر این وضعیت ادامه  دار شود چه بر سر صنعت سینمای جهان می آید اینگونه بیان داشت : ما آدم ها همیشه راه فراری برای هر چیزی پیدا می کنیم و اگر نشد  عادت می کنیم و یا راه کاری برای آن پیدا می کنیم .فکر می کنم که گزینه دوم یعنی راه کار پیدا کردن خیلی بهتر است .مانند اتفاقی که الان قابل مشاهده است و پخش آنلاین برای فیلم ها گذاشتند و ایده مناسبی برای بازگشت سرمایه صاحبان اثر است . البته اجرای آنلاین جای اکران فیلم در سینما را نخواهد گرفت ولی در شرایط فعلی این اتفاق بدی نیست . امیدوارم  شر خانمان سوز کرونا از سر همه مردمان دنیا کم شود.

وزارت ارشاد بخواهد کمک به هنرمندان سخت نیست

عبادی در خصوص اینکه در اوضاع کرونایی وزارت ارشاد چگونه می تواند حامی و حمایتگر هنرمندان باشد گفت :  هنرمندان در شرایط بدی هستند.وزارت ارشاد کمی به فکر هنرمندان باشد. با یک  آمارگیری کوچک می توانند خیلی راحت و آسان دسترسی به تمام صنوفی که در خانه سینما فعالیت می کنند پیدا کنند و کمکی به آن ها کرده و اوضاع بحرانی بسیاری از سینماگران را کمی بهبود بدهند.

کمک اینستاگرامی دانیال عبادی به مردم

وی در پایان تاکید کرد : هر کسی در حد توانش می تواند همراه و کمک مردمش در این روزها باشد . من در حدی که در توانم است به مردم کمک می کنم و با استوری و پست گذاشتن کسب و کارهایشان در صفحه اینستاگرامم تبلیغی برایشان انجام می دهم . هر کسی فکر می کند با این تبلیغات کمی اوضاع اقتصادی اش بهتر می شود  به دایرکت من پیام بدهند تا  به صورت رایگان تبلیغ برایشان انجام دهم . امیدوارم تاثیری برای مردم داشته باشد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 564460 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟