دلبرانه محسن کیایی و دخترش + بیوگرافی

به گزارش گروه هنری، محسن کیایی  باانتشار عکس دخترش، تولد 2سالگی او را تبریک گفت.

کیایی در 6 شهریور 1360 در تهران و در خانواده ای هنرمند متولد شد، او علاوه بر بازیگری در زمینه نویسندگی هم فعالیت دارد. برادر او مصطفی کیایی یکی از کارگردانان موفق سینما است.

محسن کیایی

همسر و فرزند محسن کیایی

محسن کیایی در سال 1385 با سهیلا امیرحسینی ازدواج کرده و حاصل این ازدواج یک دختر به نام رز می باشد. سهیلا امیر حسینی هم یک هنرمند است و در عرصه عکاسی و کار گریم فعالت می کند.

گفتنی است محسن کیایی علاوه بر کار بازیگری، نویسنده هم هست و از سال 1388 تا کنون به صورت حرفه ای فعالیت های هنری داشته است. او می گوید که در کنار برادرم مصطفی به سراغ کار دستیار کارگردانی رفته و در فیلم های کوتاه و تبلیغاتی که برادرم می ساخت، همراهش بودم.

 

این بازیگر جوان ایرانی از طریق آکادمیک به عرصه هنری در زمینه بازیگری وارد شده است. محسن کیایی دانش آموخته رشته بازیگری از دانشگاه آزاد است. او در دوران تحصیل با برخی از هنرمندان از جمله سامان دارابی و فرناز رهنما در دانشگاه هنر و معماری هم دوره بوده است.

 

فعالیت در سینما

کیایی فعالیت هنری اش را با ایفای نقش در سریالی برای کودکان به نام رویای گلی و سریال اپیزودی شاهین می خواند از سال 1397 آغاز کرد. ورود این بازیگر به عرصه سینما با بازی در فیلم «بعد از ظهر سگی» به کارگردانی برادرش مصطفی کیایی در سال 1388 بوده است.

ورود به تلویزیون

 

محسن کیایی در سال 1390 با بازی در سریال «راه در رو» به کارگردانی سعید آقاخانی به شهرت دست یافت. بعد از این موفقیت در همین سال، بازی او در نقش یک روحانی در سریال پرده نشین به کارگردانی بهروز شعیبی باعث افزایش محبوبیت او شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 562555 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟