انتشار عکس امیر مهدی ژوله به همراه دخترش + بیوگرافی

امیرمهدی ژوله متولد ۲۷ مرداد ۱۳۵۸ در تهران است.او فیلم‌نامه‌نویس، بازیگر و روزنامه‌نگار ایرانی است.

وی از نویسندگان سریال‌های طنز مهران مدیری می‌باشد. او که خود مبتلا به اِم‌اِس می‌باشد، در یکی از برنامه‌های خندوانه با این بیماری شوخی کرد و از تجربیاتش در مبارزه با این بیماری گفت.

حمله طرفداران تتلو به صفحه اینستاگرام ژوله

در مسابقه خنداننده برتر سال ۱۳۹۴ او مطالب طنزی در مورد فوتبالیست‌ها و خواننده‌های زیر زمینی مطرح کرد.در پی این اتفاق عده‌ای از طرفداران امیر تتلو به صفحه اینستاگرام ژوله حمله کردند. در پی این اتفاقات او اعلام کرد: من یک هفته نیست که صفحه اینستاگرامم را باز کردم و خیلی خوشحال شدم که این چنین مورد استقبال قرار گرفت چون در عرض یک هفته ۵۵ هزار دنبال‌کننده پیدا کرد و این یک رکورد است اما با اتفاقاتی که افتاده تصمیم گرفته‌ام صفحه‌ام را ببندم، چون اگر در این صفحه نتوانم حرمت خودم و همکارانم را نگه دارم، این صفحه به چه درد می‌خورد؟

ژوله در جریان مسابقات خنداننده برتر، توانست به مرحله فینال راه پیدا کند و همراه با مهران غفوریان جایگاه اول را از آن خود نماید.

درد و دل ژوله با خدا

ژوله با انتشار عکسی از دخترش د صفحه اینستاگرام با خداوند درد و دل کرد: " خدایا از صبح تا شب هرروز داریم دل

می شکنیم.شوخی نابه جا می کنیم.دست میندازیم،خر میشیم ،بی ادبی میکنیم.همش داریم ریا می کنیم .داریم خودمونو بهتر از اونی که هستیم نشون میدیم.خدایا گناهانی داریم که اگر از پرده ستاری تو بیرون بیفته تا اخر عمر توف داریم و لعنت .خدایا ما رو آنی به خودمون وامگذار.خدایا فیلم لحظه لحظه مون پیش تو اکرانه،فیلم مون برای این خلقت درنیاد خدایا" برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 562244 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟