عکس تتلو وقتی پدرش زنده بود + لحظه ای خاطره ساز با پدر

به گزارش رکنا، امیرحسین مقصودلو (زادهٔ ۳۰ شهریور ۱۳۶۲ در تهران) با نام هنری امیر تتلو؛ خواننده و ترانه‌سرای ایرانی است که در سبک ریتم اند بلوز (R&B) فعالیت می‌کند.

امیر تتلو در سال ۱۳۸۲ آغاز به کار نمود و با وبلاگی که امین دانکر، دوست نزدیک او ایجاد کرده بود به انتشار اثرهایش پرداخت. اندک اندک نامی در میان خوانندگان جوان آن روزها پیدا کرد. در سال ۱۳۹۰، تتلو نخستین آلبومش را با نام زیر همکف منتشر کرد. او همچنین آلبوم تتلیتی را در سال ۱۳۹۲ ارائه کرد که حاوی ۱۵ ترانه بود.

تتلو

تتلو یکی از پرحاشیه‌ترین شخصیت‌های ایرانی در شبکه‌های اجتماعی بودهو نظرات شخصی وی، و در پی آن واکنش طرفداران و مخالفان‌اش در رسانه‌های اجتماعی، همواره خبرساز بوده و واکنش‌های زیادی را در پی داشته‌است.

در ۱۳ آبان ۱۳۹۷، شرکت اینستاگرام اعلام کرد که حساب کاربری امیر تتلو را مسدود کرده‌است زیرا تتلو در روزهای پیش از آن «جملاتی توهین‌آمیز علیه زنان» نوشته و از هواداران مرد خود خواسته تا «زنان را کتک بزنند یا به آن‌ها توهین کنند». اینستاگرام نوشت که امنیت کاربرانش «مهم‌ترین مسئولیت» این شرکت است و این شبکه اجتماعی در اجرای قوانین خود بسیار جدی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 560079 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟