خواننده معروف مادر می‌شود/ 2 خبر شگفت‌انگیز

کیتی پری، خواننده مشهور موسیقی پاپ فاش کرد که باردار است و در انتظار تولد اولین فرزند خود به سر می‌برد.

به گزارش ایران‌آرت، باردار بودن این خواننده ابتدا از طریق موزیک ویدئوی جدید او که صبح امروز بیرون آمد، فاش شد و سپس این خواننده در لایو اینستاگرامش خبر مذکور را تأیید کرد. او گفت فرزندش تابستان 2020 به دنیا خواهد آمد.

کیتی پری گفت چند ماهی است که ماجرای باردار بودنش را از طرفدارانش و رسانه‌ها پنهان کرده است، چرا که برایش مهم بوده این خبر را به نحوی شگفت‌انگیز اعلام کند. او گفت تابستان شگفت‌انگیزی در انتظار او و همسرش اورلاندو بلوم است، چرا که قرار است آلبوم جدیدش را نیز در همین تابستان منتشر کند.

کیتی پری و اورلاندو بلوم، بازیگر "ارباب حلقه‌ها" و "دزدان دریایی کارائیب" در روز ولنتاین سال گذشته نامزدی خود را جشن گرفتند.

اورلاندو+بلوم+و+کیتی+پری

این دو برای اولین بار با یکدیگر در جشن Global Ocean در مونت کارلوی فرانسه حضور یافتند و آنجا رابطه‌‌ عاشقانه‌شان را به طور رسمی اعلام کردند.

کیتی پری بین سال‌های 2010 تا 2012 همسر راسل برند، بازیگر و کمدین انگلیسی بود و اورلاندو بلوم نیز سال‌های 2010 با یک مدل استرالیایی با نام میراندا کر ازدواج کرد که از او صاحب هم فرزند نیز شد اما رابطه آن‌ها نیز پس از سه سال به طلاق منجر شد.

اورلاندو بلوم 43 ساله و کیتی پری 35 ساله است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 549131 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟