اقدام عجیب سوپراستار بالیوود در اعتراض به گرانی پیاز! +فیلم
حجم ویدیو: 5.40M | مدت زمان ویدیو: 00:00:48

به گزارش رکنا، طی هفته‌های گذشته گرانی پیاز به سوژه‌ای داغ در هندوستان تبدیل شده است. گران شدن قیمت پیاز در هند که محصولات پرطرفدار در این کشور به شمار می‌رود به بحث داغ خانواده‌ها تبدیل شده و شهروندان این کشور از طرق مختلف تلاش می‌کنند تا اعتراض خود به گرانی پیاز را به گوش مسئولان هند برسانند.

اما ظاهرا بالا رفتن قیمت پیاز سینمای بالیوود و هنرمندان مشهور آن را نیز تحت تاثیر قرار داده است. به تازگی اعتراض نمادین و جالب " آکشی کومار"، یکی از این هنرمندان مطرح بالیوودی به گرانی پیاز به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است. آکشی که از اجرای یک برنامه شو بازمی گشت تصمیم گرفت تا یک گوشواره نمادین را که با پیاز ساخته شده بود برای همسرش تووینکله کانا به عنوان سوغاتی تهیه کند. کانا با انتشار تصوری از این گوشواره در اینستاگرام خود آن را بهترین کادو و جایزه خواند.

در تصویر منتشر شده این گوشواره در حالی که دو پیاز کوچک در پایین آن قرار داده شده دیده می‌شود. همسر آکشی در این پست اینستاگرامی نوشت: «همسرم از اجرای شو در کاپیل شارما بازگشت و گفت این گوشواره را در کارینا دیده است. او با خودش فکر کرد اگرچه شاید این (گوشواره) نتواند زیاد مرا تحت تاثیر قرار دهد، اما داشتن آن موجب خوشحالی ام خواهد شد؛ بنابراین همسرم آن را برای من خرید. این چیز کوچکی است (ارزش زیادی ندارد)، اما گاهی چیز‌های بی ارزش ما را تحت تاثیر قرار می‌دهد.»

گفتنی است؛ آکشی کومار، یکی از بزرگترین بازیگران سینمای هند به شمار می‌رود که در صنعت سینمای هند به پادشاه ژانر‌ها معروف است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 531754 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟