ممنوع‌التصویر شدن بازیگر سریال ستایش 4 / در دوبی چه اتفاقی افتاد ؟

به گزارش رکنا،  سیدعلی ضیا در ویژه برنامه آغاز ربیع الاول میزبان مهدی سلوکی، بازیگر سینما و تلویزیون بود که اخیرا با ایفای نقش در سریال «ستایش» در شبکه سه دوباره دیده شد و در ویژه برنامه «فرمول یک» از دوران اجرا و ممنوع الکاری گرفته تا رفت و آمد بین دوبی و ایران و علت چاقی و احتمال ساخته شدن یا نشدن «ستایش 4» سخن گفت.

سلوکی در ابتدا درباره آغاز کارش با اجرا و اینکه چرا این مسیر را ادامه نداده، توضیح داد: 18 سال پیش مجری «نیمرخ» بودم اما دیدم این کاره نیستم و اجرا را کنار گذاشتم!

وی افزود: مدل آن برنامه مجری بازیگری بود و ما پلاتو را حفظ می‌کردیم و مدلی که مهمانی داشته باشیم یا موضوعی به ما بگویند و اجرایش کنیم نبود. من هم اجرا را کنار نگذاشتم و خودش مرا کنار گذاشت. آخرین مجری «نیمرخ» بودم و دیدند جواب نداد کلا جمع شد!

نمی‌دانستم قرار بود گریم‌های سریال چطور باشد

این بازیگر درباره انتقاداتی که به درنیامدن رابطه مادر و فرزندی بین او و نرگس محمدی شده، اظهار کرد: من چون یک ذره پیر شده ام و نرگس نشده اینطور می گویند. البته من این را نشنیده ام کما اینکه من نباید جواب بدهم فیلمنامه ای بود و قصه نوشته شده بود و من بازی کردم. نمی دانستم گریم ها قرار بود چطور باشد و دخالتی هم نداریم. چون به من مربوط نیست.

سلوکی درباره استقبالی که از «ستایش» شده اظهار کرد: ما ایرانی ها کلا خواسته یا ناخواسته سنتی هستیم. حتی نوجوان های به روزمان هم رگه هایی از سنت مثل احترام به بزرگترها، حرف زشت نزدن و... در وجودشان است. به اعتقاد من اینکه ستایش خلیی پربیننده شد این بود که این روابط را خیلی زیاد داشت. این احترام قشنگ بود.

گاهی مجبوریم سرتیترهایی را به مخاطب دیکته کنیم

وی تصریح کرد: یک جایی هم خواسته یا ناخواسته مجبوری. به هر حال سریال ساخته می شود که حرفی برای گفتن داشته باشد و ما سرتیترهایی مثل احترام را به مخاطب دیکته کنیم. برای همین هم مخاطب زیاد دارد.

همه جا حتی در شهرهایی که تلویزیون آنجا به سختی پیدا می شد از من درباره ستایش می پرسیدند

این بازیگر در خصوص آمارهایی که درباره مخاطب بالای «ستایش» مطرح می شود، گفت: دروغ و راستش را کار ندارم اما قبل از اینکه کار را شروع کنیم هر جا می رفتم از من می پرسیدند ستایش چه می شود؟ حتی در شهرهایی که تلویزیون به سختی پیدا می شود کار را دیده بودند. پیش داوری نمی کنم و دخالتی در این مسئله ندارم اما به نظرم مسائلی در سریال هست که ایرانی ها دوست دارند.

سلوکی یادآور شد: پدربزرگ خود من وقتی در قید حیات بود و به خانه اش می رفتیم پدرم از قبل می گفت آنجا رفتیم پدربزرگ چیزی گفت جواب ندهی ها. روابط نوه و پدربزرگ را در سریال ستایش هم میدیدیم و نوه حتی اجازه اظهارنظر جلوی پدربزرگ را نداشت.

مثل همه ایرانی ها ازدواج که کردم چاق شدم

وی درباره اینکه چرا زمان اجرا لاغرتر بوده، گفت: بله حتی وقتی بازی می کردم هم لاغرتر بودم. فکر کنم ازدواج کردم و آرامشم بیشتر شد که چاق شدم. ایرانی ها اصولا اینطوری هستند و ازدواج می کنند چاق می شوند. آن اوایل اینقدر فکر نمی کردم اضافه وزن مهم باشد اما وقتی از مخاطبان می شنیدم فهمیدم دیر جنبیدم. الان سه چهار سال است رژیم هستم و مدتها است این حس که با خوشحالی از سر سفره بلند شوم را درک نکرده ام. قبلا خیلی شل می گرفتم و اهمیتی نمی دادم . حالا به خودم آمدم و 6، 7 کیلو کم کرده ام و دست خانمم هم درد نکند که خیلی حواسش هست.

نمی‌دانم چرا ممنوع الکار شدم

بازیگر «تب سرد» در پاسخ به این سوال ضیا که چطور بعد از سریال «نرگس» که همه بازیگران آن جوان اول تلویزیون و سینما شدند، شما ممنوع الکار و از کشور خارج شدید، توضیح داد: بعد از آن سریال بود که در تایمی در حالی که علتش را نمی‌دانم، صلاح دانستند من فعالیتی نداشته باشم! آن زمان مدام قرارداد می بستم و به دفاتر می رفتم اما می گفتند شما بروید منزل استراحت کنید!

زمانی که در دوبی بودم هم سعی می‌کردم به تلویزیون برگردم

وی اضافه کرد: این شد که دیگر به دوبی رفتم و چهار پنج سال آنجا بودم. البته در آن مدت هم سعی می کردم به تلویزیون برگردم. یک کار هم صحبت کردیم و قرارداد بستیم و سه چهار بار به ایران آمدم و برگشتم و نشد. گفتم حداقل پول بلیت مرا بدهید! به هر حال دوباره خواست خدا شامل حال من شد و با نقشهای کوچک کوچک کار کردم و به عشقم رسیده ام و دوباره دارم کار می کنم. چون من بازیگری را خیلی دوست دارم.

همه به سروسامان رسیدند و دلیلی ندارد ستایش ادامه داشته باشد

سلوکی در پاسخ به اینکه آیا «ستایش 4» ساخته می شود، تاکید کرد: فکر نمی کنم. چون همه چیز به سرو سامان رسید و همه به مرادشان رسیدند و دیگر دلیلی ندارد که ادامه داشته باشد. قبلا برخی دوستان حرف زده بودند درباره فصل 3 و دعوایشان کرده بودند ما حرفی نزنیم بهتر است. گفته بودند در فصل سه هستند و فلانی هست و نیست و...

وی خودش را از بین ایموجی ها «هپی فیس» توصیف کرد و در پاسخ به اینکه به کارنامه هنری ات چه نمره ای می‌دهی، گفت: به کارنامه هنری ام 6 می دهم.

ضیا هم بیان کرد که محمد سلوکی به او نمره 7 را داده و مهدی سلوکی درباره نمره کارنامه هنری برادرش گفت: به او 9 می دهم. به هر حال برادرم بزرگم است.

وی در پاسخ به ضیا که می گفت محمد هم حدس می زده او نمره 9 می دهد، گفت: به قرآن با هم چک نکردیم!

سلوکی همچنین در پاسخ به اینکه کدامتان لوس ترید، اظهار کرد: ما کلا خانواده مان لوس هستیم. دو تایمان ناز می کنیم و نازمان خریدار دارد! البته فقط از طرف پدر و مادر.

این بازیگر در پایان خطاب به ضیا گفت: برنامه تان خیلی باحال و خوش انرژی است. خود شما هم خوش انرژی هستی. تعریف برنامه تان را شنیده بودم و حالا خودتان را هم دیدم و فهمیدم تعریف ها درست است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 514511 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟