رضا تاجبخش و داریوش صالح پور در دنیای خوانندگی همصدا شدند

به عنوان سوال اول برویم سراغ نام ترانه تان که بسیار هم مورد توجه علاقه مندان قرار گرفته ؛ چرا بهترین آهنگ دنیا ؟

به خاطر اینکه ترانه ما با این عنوان آغاز می شود : تو بهترین آهنگ ‌این دنیای باهم بودنی /توی این شهر آهنی داری از عشق دم می زنی

رضا تاجبخش و شما از نوازندگان مطرح کشور هستید. چه شد که تصمیم به خوانندگی‌گرفتید ؟

من و رضا تاجبخش دوستی نزدیکی داریم و همچنین سلیقه نزدیکی در انتخاب ملودی . مدت هاست که به فکر تولید چند ترک بودیم فقط برای اینکه افکار و روحیه مان را به نمایش بگذاریم. بعد از اینکه قطعه ما مجوز گرفت و پخش شد در صفحه اینستاگرام خودم این یادداشت را گذاشتم :

خوانندگی هیچ گاه دغدغه نبوده و نیست ، آنچه که پیش روست ، آثار و تفکرات ذهنی و تراوشات درونی است در قالب موسیقی پاپ مستقل تا افقی تازه باشد شاید در راستای بهبودی و تاثیر گذاری و ارتقای سلیقه مخاطب عامه پسند .

یعنی موافقید که موسیقی پاپ در طول زمان پسرفت داشته ؟

خیر ، چنین منظوری را ندارم . فقط گاهی اوقات می بینم که اکثر کارها به هم ‌شبیه هستند . حتی خواننده ها هم از روی هم ‌کپی‌ می شوند . فقط موافقم ‌که باید ذره ای تنوع و تجدد را با آن ترکیب کرد .

ترانه "بهترین آهنگ دنیا "از کیست؟

ایده این ترانه را خودم نوشتم و دوست خوبم مهدی نوروزی آن را از اول بازنویسی کرد .‌کل کار و مضمونش را برایش شرح دادم و او هم نوشت .

ایده تنظیم از کجا شکل گرفت؟

مدت ها بود یک الگوی موسیقایی داشتم که از المان های موسیقی دهه ٨٠ میلادی الگو برداری شده بود . من هم تصمیم گرفتم شبیه سازی کنم . در کل ، تجربه جالبی بود .

آیا آثار بعدی با همکاری جناب تاجبخش و شما در راه است؟

بله ، قطعا. کارها خیلی متنوع هستند و ترجیح می دهم‌ فعلا چیزی نگویم در این باره . ولی بدانید که کاملا سلیقه خودمان است بدون توجه به اینکه مارکت به کدام سو در حرکت است و الان سلیقه بازار چیست .

در ضمن ریمیکس "بهترین آهنگ‌ دنیا " هم‌ به زودی در دسترس طرفداران قرار خواهد گرفت.

با تشکر از شما و وقتی که در اختیار سایت رکنا قرار دادید. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 494409 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهشید جهانی
آیا این خبر مفید بود؟