کنسرت محمد معتمدی که بلیت‌هایش تماماً ۲۵ هزار تومان به فروش می‌رسند و از آن به عنوان «کنسرت ارزان» یاد می‌شود چهارم، ششم و هفتم فروردین در پردیس تئاتر تهران واقع در خاوران هر روز در دو سانس برگزار خواهد شد.

محسن ابراهیم‌زاده چهارم فروردین، فریدون آسراییپنجم فروردین، علیرضا طلیسچی هفتم فروردین، مازیار فلاحی هشتم فروردین و بهنام بانی نهم و دهم فروردین در برج میلاد تهران کنسرت می‌دهند. بلیت این کنسرت‌ها ۴۵ تا ۱۶۰ هزار تومان تعیین شده است که همه آن‌ها به غیر از اجرای مازیار فلاحی در دو سانس برگزار می‌شوند.

با این حال برنامه کنسرت‌های پاپ در شهرستان‌ها پررنگ به نظر می‌رسد. علاوه بر کنسرت‌های تهران قرار است اجراهایی با نام «جشنواره نوروزی» در شهرهایی مانند کیش، قشم و استان گیلان برگزار شود. از طرفی شهرهایی مانند گرگان، اصفهان و چابهار نیز میزبان کنسرت‌های موسیقی در نوروز خواهند بود. حامد همایون، هوروش‌بند، گروهچارتار، سینا شعبانخانی، شهرام شکوهی، احسان خواجه‌امیری، بابک جهانبخش، اشوان، حمید هیراد، فرزاد فرزین، گروه سون، امید حاجیلی، محمد علیزاده، بهنام بانی، محسن ابراهیم‌زاده و… کنسرت‌های نوروزی خود را در شهرستان‌های مختلف برگزار خواهند کرد.

از سویی گفته می‌شود قرار است برنامه‌ای با عنوان «جشن ارکسترهای ایرانی» در مجموعه اراضی عباس آباد از ششم تا دوازدهم فروردین برگزار شود که در آن ارکستر سازهای ملی، ارکستر سازهای بادی، محمد معتمدی، حامد همایون، احسان خواجه‌امیری و… به اجرای موسیقی بپردازند.

 

کدخبر: 465800 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟