ازدواج بدنام ترین زندانی بریتانیا با خانم بازیگر مشهور در زندان فوق امنیتی+تصاویر

برنسون ۶۴ ساله قرار است ماه آینده با اجازه فرماندار با پائولا ویلیامسون ۳۷ ساله در مراسمی خانگی ازدواج کند. قرار است این مراسم به دلیل خطرناک‌بودن برنسون در زندان Prison فوق‌امنیتی ویکفیلد برگزار شده و مهمانی Party پس از آن بدون حضور برنسون در هتلی در نزدیکی این زندان برگزار شود.

برای برگزاری این مراسم شرایطی ویژه نیز تعیین شده است،‌ برای مثال برنسون باید در طول برگزاری مراسم عقد با دستبندی به یک نگهبان محافظ بسته شده‌ باشد. باوجود جرائم پی در پی برنسون، نامزد او معتقد است برنسون به شدت به اخلاقیات پایبند بوده و قلبی از طلا دارد.

برنسون پیش از ویلیامسون دو ازدواج ناموفق داشته‌است: همسر اول وی، ایرنه، که مادر تنها فرزند چارلی نیز بود در اولین دوران محکومیتش او را ترک کرد. وی همچنین در سال ۲۰۰۱ با فاطمه رحمان بنگلادشی ازدواج کرد و به اسلام گروید و نامش را به چارلز علی احمد تغییر داد؛ ولی این ازدواج نیز پس از ۴ سال به جدایی انجامید و چارلی دوباره از اسلام روی برگرداند.

“خشن‌ترین زندانی Prisoner بریتانیا” یا “بدنام‌ترین زندانی بریتانیا” صفت‌هایی است که رسانه‌های بریتانیایی برای چارلز آرتور چارلی سالوادور، مشهور به چارلز برنسون به کار می‌برند. او اولین‌بار در سن ۲۲ سالگی مرتکب خلاف شد و از یک فروشگاه سرقت Stealing مسلحانه کرده و مقدار ناچیزی پول دزدید که این جرم Crime برایش هفت سال زندان در پی داشت.

پس از رهایی از محکومیتی که به دلیل بدرفتاری از هفت سال به ۱۴ سال افزوده شد، حرفه مشت‌زنی بدون دستکش را در لندن آغاز کرد و در همان دوران بود که نام هنرپیشه آمریکایی، چارلز برانسون برای او انتخاب شد. ادامه خلاف‌کاری‌های او از جمله برنامه‌ریزی سرقت مسلحانه، پرخاشگری و خشونت‌طلبی در زندان و ‌گروگان‌گیری و تهدید به مرگ باعث شد او به حبس ابد محکوم شود، ‌درحالی‌که در طول یک عمر تبهکاری کسی را به قتل Murder نرسانده و به زن یا کودکی آسیب وارد نکرده‌ است.

برنسون یکی از پر سابقه‌ترین تبهکاران بریتانیایی است که طی سال‌های محکومیتش موضوع کتاب‌ها، مصاحبه‌ها، مطالعات در زمینه اصلاح و درمان زندانی‌ها بوده است. برانسون خود نیز کتاب‌های زیادی دربارهٔ تجربیات و زندانی‌های معروفی که ملاقات کرده نوشته است.

وی در سال‌هایی که در انفرادی به سر می‌برد به پروش اندام خود پرداخت و کتابی نیز در مورد پرورش اندام در فضاهای کوچک نوشت. چارلی معروف‌ترین زندانی تاریخ بریتانیاست: او ۴۳ سال است که در زندان‌های فوق امنیتی بریتانیا محبوس است و از این مقدار دوران محکومیت، بیشتر آن را در انفرادی به سر برده‌است.

برنسون در سال ۲۰۱۴ نام خود را به احترام هنرمند محبوبش سالوادور دالی به چارلز سالوادور تغییر داد. وی درباره خود می‌گوید من انسان خوبی هستم، اما گاه از کنترل خارج شده و شرور می‌شوم، این من را به یک شیطان Evil تبدیل نمی‌کند. او موضوع فیلمی به نام برنسون بود که در سال ۲۰۰۸ با بازی تام هاردی از زندگی پرهیاهوی او ساخته شد.

برنسون همچنین به عنوان یک هنرمند خام یا نامتعارف نیز مشهور است و نقاشی‌ها و تصویرسازی‌های او از زندان و زندگی در آسایشگاه‌های روانی در نمایشگاه‌های عمومی به نمایش درآمده‌ند و جوایز متعددی برایش به همراه داشته‌اند. به منظور معرفی آثار هنری او بنیادی به نام هنر Art چارلز سالوادور تاسیس شد تا به افرادی که در موقعیتی نامناسب‌تر از او قرار دارند،‌ برای مشارکت در پروژه‌های هنری کمک شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

6883583_750

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دخترتبریزی در مدرسه مُرد و در اتفاق جالبی زنده شد!

عجیب اما واقعی/ مدیران شهر بهبهان رفتگر شدند!!

قاتل ستایش در ملأ عام اعدام نمی شود

قمه کشی وحشتناک زن خشمگین به مرد بقال

۳ خواننده معروف ایرانی به ۲ سال حبس تعزیری محکوم شدند! +عکس حکم دادگاه

تصادف عجیب شبانه در زعفرانیه تبریز! + فیلم

اتوبوس مسافربری خوی به ماکو پر از دلار بود

حرف های خانم منشی مدیر عامل را به وحشت انداخت + عکس

تازه عروس وقتی با کیارش تنها بود، چاقو را در شکمش فرو کرد / مینا چاره ای نداشت!

دستگیری مرد با زن صیغه اش در دفتر ثبت ازدواج / او نقشه شومی داشت

اعتراف قاتل 74 ساله به قتل سهیلا در کرج / او از زندان آزاد شد!+ عکس

شوهرم پس از بازنشتگی به یک از فامیل اعتماد کرد و او !!!

اقدام مسلحانه «شعبان بی‌مخ» به خاطر تصاحب یک زن + عکس

بلایی که بر سر ساقدوش داماد در رسم عجیب در عروسی آمد + فیلم

نقشه کثیف روزبه برای خانم مدیر در پارک دانشجو + عکس

اینجا مردان شیطان صفت حتی به کودکان هم رحم نمی کنند!

موبایل دختر جوان را کور کرد! + عکس

مرگ عجیب دختر 12 ساله مشهدی حمام

این 2 سارق تریلی می دزدیدند + عکس

اقدام هولناک چند جوان شرور با دختر جوان در خیابان + فیلم

کدخبر: 315565 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟