گفت و گویی خواندنی با ترلان پروانه بازیگر جوان سینما

بازیگر جوان سینمای ایران،در خصوص برنامه‌های آینده‌اش گفت: در حال حاضر در حال بررسی چند فیلمنامه سینمایی هستم و هنوز قرارداد تازه‌ای را منعقد نکرده‌ام ولی در دو پروژه بزرگ کار کرده‌ام که هنوز اکران نشده است. به تازگی فیلمبرداری فیلم «جاده قدیم» به کارگردانی منیژه حکمت به پایان رسیده که قرار است به زودی اکران شود. همین طور فیلم «فراری» به کارگردانی علیرضا داوودنژاد هم در نوبت اکران عمومی قرار دارد.
این بازیگر Actor در ادامه گفت: در حال بررسی یک فیلمنامه تلویزیونی هستم ولی به احتمال زیاد نتوانم در این پروژه بازی کنم. اگر فیلمنامه خوبی در حوزه سینمای کودک پیشنهاد شود حتما بررسی می‌کنم. سینمای کودک به خاطر همه بازخوردهای مثبت و روحیه مضاعفی که به من می‌دهد همیشه علاقه و اولویت من بوده است و همیشه تلاش کرده‌ام که از این حوزه فاصله نگیرم. در این بخش هم یکی دو فیلمنامه در حال بررسی دارم ولی چون هنوز قراردادی به صورت رسمی منعقد نکرده‌ام نمی‌توانم نامی از آثار ببرم.
ترلان پروانه در خصوص جشنواره‌های سینمایی و کاندید شدنش در جشنواره بین‌المللی فیلم شهر گفت: می‌توان به بهبود و پیشرفت جشنواره نوپای فیلم شهر امیدوار بود. با توجه به پتانسیل بین‌المللی جشنواره، آثار ارائه شده در آن می‌توانند بهتر و بیشتر دیده شوند. جمع شدن یک مجوعه هنری کنار هم بسیار اتفاق خوبی برای سینمای ایران است که در این جشنواره اتفاق افتاد.
وی ادامه داد: در حال حاضر دریافت جایزه یا شرکت در جشنواره‌ها و فستیوال‌ها برای من اولویت ندارد و برای خودم این اجبار را قائل نیستم که حتما جایزه به دست آورم. البته من هم از به دست آوردن جایزه و یا کاندید شدن خوشحال می‌شوم. در همین جشنواره فیلم شهر هم کاندید شدن من در کنار بزرگانی چون فاطمه معتمدآریا و مریلا زارعی افتخار بزرگی برای من بود.
این بازیگر افزود: به هر حال ساختن فیلم یک فعالیت گروهی است و اگر اثری در این بین می‌درخشد و موفقیت‌هایی به دست می‌آورد همه عوامل فیلم در آن موفقیت سهم داشته‌اند؛ مانند فیلم «فراری» که در جشنواره فیلم فجر توانست بسیاری از جوایز را دریافت کند و هر بار که اسم فیلم در بخشی به عنوان نامزد و یا برنده مطرح می‌شد من فکر می‌کردم که خود من به عنوان یکی ازعوامل فیلم این جایزه را به دست آورده‌ام.
ترلان پروانه در پایان تاکید کرد: من 14 سال بازیگری را در سطح حرفه‌ای تجربه کرده‌ام تا امروز آثارم دیده شود. من از 14 سالگی در ایامی که کار کودک می‌کردم هم حواشی و شایعاتی اطراف خودم داشتم؛ همیشه سعی کرده‌ام که به حواشی بی‌توجه باشم و همراه با حساسیت‌هایی که داشتم گزیده‌ای کار کنم و حرفه‌ای رفتار کنم. خدا را شکر که همه آثارم حتی در سینمای کودک دیده شدند و بازخوردهای مثبتی را دریافت کرده‌اند؛ از جمله «آهوی پیشونی سفید» که در جشنواره فیلم کودک به عنوان بهترین فیلم از نگاه مخاطبان انتخاب شد و علاوه بر کودکان، بزرگسالان هم بیننده این اثر بودند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 292834 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟