پوستر متحرک فصل نرگس رونمایی شد
حجم ویدیو: 7.52M | مدت زمان ویدیو: 00:00:46

با نزدیک شدن به زمان اکران و نمایش عمومی فیلم سینمایی Movie "فصل نرگس" به نویسندگی و کارگردانی نگار آذربایجانی و تهیه‌کنندگی سحر صباغ سرشت، کمپین تبلیغاتی سینماتوگراف رسماً آغاز به کار کرد و پوستر متحرک آن برای رسانه‌ها رونمایی شد.
"تو ارزش روزهای زندگی رو به اندازه من نمیدونی" از دیالوگ‌های "فصل نرگس" به قلم نگار آذربایجانی است که نماد فیلم به شمار می‌رود و به همراه لوگو تایپ فارسی، انگلیسی توسط سیروس سلیمی خطاطی و طراحی شده است.
یکتا ناصر، ریما رامین فر، پژمان بازغی و امیر آقایی بازیگران اصلی فیلم هستند و شایسته ایرانی، محمدرضا هدایتی، صالح میرزاآقایی، شیرین اسماعیلی، شبنم گودرزی و گوهر خیراندیش دیگر بازیگران"فصل نرگس"را تشکیل می‌دهند.
پوستر متحرک این فیلم با بخشی از موسیقی تیتراژ پایانی، توسط حمیدرضا اسحاقی طراحی و اجرا شده است، همچنین منصوره بسمل مشاور رسانه‌ای و آریان امیر خان مدیر تبلیغات مجازی "فصل نرگس" هستند.
"فصل نرگس" در سال ١٣٩٤ تولید شد و اولین بار در جشنواره سی و پنجم فیلم فجر به نمایش درآمد و در نیمه اول مردادماه پس از پایان اکران فیلم "رگ خواب" در سینماهای کل کشور اکران عمومی خواهد شد.
حمیدرضا عارف سرمایه‌گذار و مجری طرح فیلم است و بنیاد سینمایی فارابی و موسسه فرهنگی هنری آوای هنر Art سلامت نیز با توجه به ارزش‌های محتوایی و درون‌متنی این اثر پس از ساخت و تولید اقدام به مشارکت در فیلم فصل نرگس کردند.
پخش‌کننده داخلی فصل نرگس موسسه بهمن سبز، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی و سینمای سرگروه نمایش‌دهنده فیلم سینما Cinema استقلال Esteghlal است.
"فصل نرگس "روایت عاشقانه‌ای از زندگی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 281681 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟