ویلایی ها مثل مادران و همسران شهدا مظلوم واقع شد

در این نشست شهاب اسفندیاری؛ رئیس دانشکده ویلایی ها صداوسیما درباره این فیلم گفت: فیلم مثل مادران و همسران شهدا مظلوم واقع شده است. کار امروز ما هم تلاش برای دفاع از یک اثر مظلوم است.

با این فیلم ژانر سینمای دفاع مقدس زنانه به سینمای ایران اضافه شد. فیلم هایی از ویلایی ها و شیار ۱۴۳ این دست همچون جزو آثاری هستند که سینمای جنگ را وارد یک حیطه جدیدی می کنند.

وی با اشاره به تصمیم شورای صنفی نمایش درباره پایان اکران این فیلم گفت: با شناختی که از برخی اعضای فرهیخته شورای صنفی نمایش دارم و از تصمیمی که درباره این فیلم گرفتند، تعجب می کنم. در شرایطی که سینمای ایران به ناحق متهم به بی توجهی به ارزش ها است، پایین کشیدن این فیلم از پرده، خیانت Cheat به سینمای ملی است. بهتر است دوستان به مقوله اکران نگاه راهبردی داشته باشند و منافع بلند مدت سینمای ملی را با چرتکه محاسبه نکنند. جمعی از حرفه ای ترین عوامل سینمای ایران بدون هیچ چشم داشتی و بدون بودجه های میلیاردی نهادها آمده اند در گرمای ۵۰ درجه جنوب فیلمی ساخته اند و ادای دین به شهدای دفاع مقدس و خانواده های آن ها کرده اند. خانه سینما Cinema و شورای صنفی باید این فیلم را سر دست بگیرند و به آن افتخار کنند، نه آن که بر سرش بزنند. امیدوارم با درایت در این نگاه غلط، تا پایان ماه ویلایی ها تجدید نظر شود تا اکران رمضان و بعد از آن ادامه پیدا کند.

اسفندیاری تاکید کرد: من از صاحبان سینماهای کورش و مگامال درخواست می کنم در سالن های خود سهمی هم برای سینمای دفاع مقدس قائل شوند. آ نها اگر مجال و مشروعیت و امنیت دارند که با فیلم های دیگری فروش میلیاردی کنند، از است. ویلایی ها صدقه سر فیلم هایی مثل درباره حمایت ویلایی ها منیر قیدی؛ کارگردان از این فیلم گفت: از مسئولان می خواهم که از اکران این فیلم حمایت کنند. من سختی هایی را که در این ۱۰ سال برای ساخت این اثر را کشیدم فراموش کردم. حمایت از این فیلم قدردانی از رشادت های زنانی است که برای این سرزمین زحمت کشیدند. اگر با من مشکل شخصی دارید می توانید خارج از این فیلم در خیابان به من شلیک کنید اما انتقام خود را از خانواده شهدا نگیرید.

در پایان این مراسم از منیر قیدی، سعید ملکان، طناز طباطبایی، علی قاضی Judge و محمدرضا منصوری قدردانی شد. در این نشست شهاب اسفندیاری؛ رئیس دانشکده ویلایی ها صداوسیما درباره این فیلم گفت: فیلم مثل مادران و همسران شهدا مظلوم واقع شده است. کار امروز ما هم تلاش برای دفاع از یک اثر مظلوم است. با این فیلم ژانر سینمای دفاع مقدس زنانه به سینمای ایران اضافه شد. فیلم هایی از ویلایی ها و شیار ۱۴۳ این دست همچون جزو آثاری هستند که سینمای جنگ را وارد یک حیطه جدیدی می کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

مسافرکشی فوتبالیست مطرح پایتخت دردسر ساز شد!

دزد عریان شکار دوربین های مداربسته شد / او قصد ورود به یک خانه را داشت که ...+ فیلم

تولد گوساله‌ای عجیب‌الخلقه با صورتی شبیه به انسان در هند!+ تصاویر

دختر ترامپ قبل و بعد از عمل زیبایی + عکسآتش گرفتن یک مرد در پمپ بنزین در گرگان + فیلم

اعتراف به آتش زدن رقیب عشقی در نارمک / مینا با کامران بهم زده بود که ... +عکس

توقیف تریلی که پسر 9 ساله آن را در جاده قزوین می راند

اعتراف یک جوان به ارتباط شوم با 19 دختر در زنجان

دستگیری قاتل 22 ساله در کرمانشاه/ او پدر و مادر جوانش را به گلوله بست

رویا مرا با ماهواره زیر نظر داشت / او در گوشم نجوای مرگ می خواند +عکس

وقتی به سعید گفتم مدیر شرکت برایم ماشین خریده او فکر کثیفی کرد و ...

بلای وحشتناکی که بر سر دختر جوان و دوست پسرش از سوی 3 مرد آمد! + عکس

تشنه محبت بودم / پسر جوان مرا به یکی از شهرهای مرزی برد و ...+ عکس

حکم اعدام به خاطر آزار شیطانی پسر معلول در کلبه ییلاقی

2 دختر دانشجو را به خانه ویلای متروکه بردند و ... + عکس

او مرا فریب داد و هر شب در اختیار مردها می گذاشت ...

چالش مانکن خانم‌های بدحجاب برای تحریک دانش آموزان گرگانی

 

کدخبر: 270068 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟