دفاع تمام قد داریوش ارجمند از سخنان روحانی

یک هنرمند عرصه سینما Cinema معتقد است، دکتر روحانی در جریان مناظره های انتخاباتی در مقابل انتقادهای مطرح شده با حجب و حیا برخورد کرد و نشان داد احترام لباسی که بر تن دارد را درک می کند.

داریوش ارجمند با بیان این مطلب اظهار کرد: من هیچ گاه سیاسی نبوده و نیستم اما ما همه وظیفه داریم که در عرصه های ملی و میهنی حضور داشته باشیم و در این زمینه گزینه اصلح را انتخاب کنیم، متاسفانه مناظره های ما تاکنون طوری بوده که پیش از آنکه به مسائل انتخاباتی بپردازد به محلی برای نقد دوران گذشته تبدیل شده است.

وی ادامه داد: نامزدهای انتخاباتی بهتر بود به جای آنکه صرفا به نقد عملکرد دوران گذشته بپردازند از برنامه های خود و طرح هایی که برای آینده کشور دارند رونمایی کند. برای نقد گذشته می توان جلسه هایی برگزار کرد که تمام مسائل مدیریتی در آن لحاظ شود اما تبلیغات ریاست جمهوری جای برای عرضه برنامه ها و طرح های آینده است.

این هنرمند با بیان اینکه شعارها و سخنان دکتر روحانی شجاعانه و عاقلانه است، توضیح داد: دو شعار عقل گرایی و عمل و البته جمله «به عقب بر نمی گردیم» نشان دهنده آن است که ایشان شرایط جامعه را به خوبی درک کرده و در راستای اهداف الهی قدم برمی دارد زیرا در مشیت انسان حرکت به سمت کمال قرار داده شده و در ذات فرهنگی، ملی و دینی ما نیز توجه همزمان به عقل گرایی و عمل گرایی اهمیت بالایی داشته است.

ارجمند خاطرنشان کرد: من در جریان بررسی هایی که داشتم گزینه اصلح را در دکتر روحانی پیدا کردم، در چنین شرایطی با توجه به دیدگاه هایی که ایشان دارد نتیجه انتخابات نیز نمی تواند مسیری که آغاز شده را متوقف کند زیرا وقتی انسان به صحت و درستی راه خود باور داشته باشد شکستی در مسیرش به وجود نمی آید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 263303 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟