سوار بر فراری داوودنژاد در تابستان

علیرضا داوودنژاد گفت: تصمیم گیری در مورد چگونگی و زمان اکران فیلم با جهانگیر کوثری تهیه کننده این فیلم است اما به عقیده من اکران دوم نوروز مناسب ترین زمان برای نمایش فیلم «فِراری» است ولی در غیر اینصورت حداکثر تا تابستان این فیلم را اکران می کنیم.

این کارگردان در مورد نسخه اکران عمومی فیلمش گفت: فِراری احتیاجی به بازبینی مجدد و تغییر و یا کوتاهی در نسخه اکران عمومی ندارد؛ به همین جهت همان نسخه جشنواره را برای مخاطبان در اکران عمومی نمایش می‌دهیم.

وی درمورد میزان استقبال از این فیلم گفت: به نظرم مخاطبان با این فیلم همراه می‌شوند و با داستان آن ارتباط خوبی برقرار می‌کنند.

در این فیلم محسن تنابنده، ترلان پروانه‌، سیامک صفری‌، سیما تیرانداز، رضا داودنژاد و رضا کیانیان به ایفای نقش می‌پردازند.

فِراری از سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر سیمرغ های بلورین بهترین فیلم نامه (کامبوزیا پرتوی)، بهترین بازیگر Actor نقش اول مرد(محسن تنابنده) و بهترین صدابرداری (پرویز آبنار) را به خود اختصاص داد و همچنین علیرضا داوودنژاد جایزه ویژه هیات داوران و سیمرغ بلورین را برای کارگردانی این فیلم دریافت کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 254833 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟