قاتل اهلی به انتهای راه رسید

به گزارش رکنا پس از نامه‌‌ای که مسعود کیمیای خطاب نامه به محمد حیدری دبیر سی‌و‌پنجمین جشنواره فیلم فجر نوشت و اعلام کرد قاتل The Murdererاهلی از نظر او ناتمام است و نباید در جشنواره‌ فیلم فجر نمایش داده شود و  پس از طرح شکواییه مسعود کیمیایی علیه قوچانی سرمایه‌گذار و تهیه‌کننده‌ فیلم این فیلم؛ پنچشنبه‌ی هفته‌ی گذشته جلسه ای برای رسیدگی به این شکایت در خانه سینما Cinema تشکیل و رای این جلسه بر حقانیت مسعود کیمیایی داده شد.
با رای هیات رسیدگی کننده به شکایت مسعود کیمیایی علیه قوچانی و الزام این سرمایه‌گذار و تهیه کننده مبنی بر انجام تمام مواردی که کیمیایی خواسته بود، به نظر می رسد شرایط متفاوتی نسبت به گذشته درباره‌ی این پروژه سینمایی ایجاد شده باشد؛ شرایطی که بر اساس آن مسعود کیمیایی می‌تواند با خاطری آسوده تمامی موارد ناقص قاتل اهلی را برطرف کند.
سرمایه گذار و تهیه‌کننده‌ی قاتل اهلی بر اساس حکمی که دریافت کرده باید ضمن انجام تسویه حساب با عواملی که بخشی یا تمام دستمزد خود را دریافت نکرده‌اند، مقدمات انجام مراحل فیلمبرداری و تدوین بر اساس نظر مسعود کیمیایی را نیز مهیا سازد. حکم هیات سه نفره مبنی بر حقانیت مسعود کیمیایی در دعوی مطرح شده را منوچهر شاهسواری، مجید رضابالا و ضیا هاشمی امضا کرده‌اند.
با این حکم به نظر می‌رسد مسعود کیمیایی بتواند سکانس‌های باقی‌مانده‌ی آخرین ساخته‌اش را تکمیل کند و در صورت این‌که همه‌چیز خوب پیش رود، این فیلم به جشنواره‌ی سی‌و‌پنجم خواهد رسید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 235357 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟