سوپراستار شدن پسر 11 ساله دیوید بکهام  پدر و مادرش را به جان هم انداخت +عکس

تصاویری از "کروز بکهام"، Cruz Beckham فرزند دیوید و ویکتوریا بکهام اخیرا منتشر شده که در آن پسر 11 ساله شان را در حال ضبط آهنگ در استودیو نشان می دهد. ویکتوریا بکهام برای تبدیل شدن پسرش به یک سوپراستار تصمیمات جدی برای وی دارد که بتواند به صورت حرفه ای در دنیای پاپ فعالیت کند.

ffb5a4e0624a0bf1ca6880c186700940

ویکتوریا و دیوید بکهام هر دو با افتخار فیلم هایی از پسر 11 ساله اشن با کاربران به اشتراک گذاشته اند که موید این است که فرزند آنها به دنیای هنر Art وارد شده و سعی دارد خوش بدرخشد. از زمانی که ویکتوریا عکسی از کروز را در یک استودیوی ضبط به اشتراک گذاشته شایعاتی مبنی بر اینکه خواننده پاپ حرفه ای در آینده ای نزدیک پا به دنیای موسیقی می گذارد، شکل گرفته است.

03

ویکتوریا، عضو سابق گروه اسپایس گرلز یکی از برترین گروه‌های پاپ مصمم است که به منظور پیشگیری از مشکلاتی چون قربانی شدن پسرش در دنیای شهرت خود مدیر برنامه کروز باشد، اما دیوید معتقد است به دلیل اینکه ویکتوریا سال ها از این عرصه دور بوده بهتر است از مدیر برنامه جاستین بیبر، اسکوتر براون استفاده کنند چراکه وی می تواند گزینه بهتری باشد. براون سابقه مدیریت جاستین به عنوان یک ستاره نوجوان را داشته و با این صنعت ارتباط بسیار بهتری از ویکتوریا دارد. گویا این مادر نگران از این نظر همسرش ناراحت شده و آنها هنوز بر سر این مسئله به توافق نرسیده اند. البته تنش ایجاد شده بین ویکتوریا و دیوید طبیعی است چراکه آنها نیز مانند هر پدر و مادر دیگری می خواهند برای فرزندشان بهترین را ترسیم کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 


اخبار زیر را از دست ندهید:

آزار و اذیت دختران زیبا در آتلیه های زیرزمینی عکاسی

نمی خواهم هووی جاری ام شوم

90 روز شکنجه وقیحانه زن 43 ساله در آپارتمان دوست پسرش +عکس

اسلحه کشی زن بیوه روی مردان مزاحم +فیلم گفتگو با این زن و عکس

عجله عجیب دختر و پسر دانشجو برای جدایی / دختر: تا دو سال قبل از عقد عروسک‌بازی می‌کردم

فیلم اتفاقی از تصادف وحشتناک و مرگبار هیوندا النترا در مشهد+ عکس

 

فیلم مرد مورچه ای را در 30 دقیقه ببینید + دانلود رایگان

کار خیرخواهانه خواننده زن جوان + عکس

بازیگری که در ۸۰ سالگی سیاستمدار شد +عکس

کدخبر: 229886 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟