سورپرایز برایان کرنستون برای هوادارانش

به گزارش رکنابه نقل از یاهو موویز، کیت دو بان تهیه کننده فیلم و ویدیو وقتی دید مردی که کلاه به سر دارد کتابی را بر می‌دارد و دوباره آن را سر جایش قرار می دهد، درست در همین وضعیت قرار گرفت.

او در پستی در فیس بوک خود نوشت: «مردی را تماشا می کردم که به سمت قفسه ای از کتاب‌ها رفت و دیگر نتوانستم ببینم بعدش آنجا چه اتفاقی افتاد چون چند نفر دیگر سر راه بودند.اما وقتی او برگشت و سرش را چرخاند، نگاهش به من افتاد و لبخندی زد. قیافه اش کمی آشنا می زد اما کلاه بسیبال سرش داشت.»

آن مرد کرنستون بود که نسخه‌ای از کتاب اتوبیوگرافی خودش «یک زندگی در چند بخش» را برای یک هوادار خوش شانس امضا می‌کرد. او داخل جلد کتابش نوشت: «ممنون که کتابم را چک می کنی. این کپی را برای تو خریم. جدی می‌گم. مجانی برای خودت است. رسیدش را نگه دارد. امیدوارم از کتاب لذت ببری و روز خوبی داشته باشی.»

هرکسی که به صحت کتاب شک دارد باید بداند که کرنستون همین هفته اقرار کرد که در کتابخانه‌های فرودگاه‌ها کتاب پنهان می کند. او در برنامه «نسخه بعد از ظهر» رادیو۵ بی بی سی به سارا برت گفت هر بار که به فرودگاه می‌رود این کار را انجام می دهد. او گفت: «در هر فرودگاهی که باشم آرام می روم داخل کتابفروشی، سرم را پایین نگه می‌دارم، کتاب را می خرم و بعد رسیدش را نگه می دارم و داخل رسید یک یادداشت کوچک می گذارم. داخلش می‌نویسم ممنونم که به این کتاب نگاه کردی، من به آن افتخار می کنم، امیدوارم از آن لذت ببری و این نسخه مجانی مال خودت است.»

او اضافه کرد: «رسیدش هم هست که بتوانند ثابت کنند کتاب را ندزدیدند که اگر این اتفاق بیفتد می‌تواند جوک افتضاحی برای یک نفر باشد.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

اشتباه زشت پدر در تاریکی اتاق فرزند نوجوانش

503 بار اقدام زشت و نفرت انگیز با دختر 13 ساله در برابر دوربین

اقدام پنهانی زن شوهردار با تاجر رباخوار / در برابر چشمان شوهرم دستگیر شدم

عکس العمل راننده اتوبوس از یک حادثه تلخ جلوگیری کرد

من و مریم در اتاق خواب بودیم که همسرم در را باز کردو...

آزارواذیت وحشیانه بازیگر زن در اتاق خواب یک تبهکار+عکس بازیگر

 

پیاده روی ساحلی محمدرضا گلزار با پای برهنه با بازیگر زن معروف +عکس

عکس دیده نشده از درگوشی حرف زدن های ترانه علیدوستی و مصطفی زمانی+عکس

تولد بازیِ پرستو صالحی و آزاده زارعی در شب جشن هالووین +عکس

کدخبر: 228809 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟