بازیگر سریال های طنز ایرانی چگونه به جنگ اعتیاد می‌رود؟

جواد فرحانی پیش از این تجربه تهیه‌کنندگی دو فصل اول «خندوانه» و همچنین مجموعه عروسکی «شکرستان» را بر عهده داشته است. این تهیه‌کننده که در آستانه پخش فصل سوم برنامه رامبد جوان از این برنامه کنار رفت، به تازگی تهیه‌کنندگی برنامه‌ای با اجرای سعید آقاخانی به نام «جهت» را برعهده گرفته است که به پیشگیری از اعتیاد می‌پردازد، او درباره شکل‌گیری این همکاری به آی سینما می‌گوید: «قرار بود همراه با سعید آقاخانی فیلمی سینمایی بسازیم که به سرانجام نرسید. در همان زمان آقاخانی طرح برنامه «جهت» را ارائه داد که به نظرم جذاب آمد. به همین دلیل با دکتر کرمی مدیر شبکه نسیم که قبلا تجربه همکاری خوبی را با هم داشتیم تماس گرفتم.»

به گفته او این برنامه بر اساس دغدغه‌های آقاخانی درباره معضل اعتیاد طراحی شده است: «تلویزیون هم در حال حاضر چنین رویکردی دارد، یعنی در کنار این‌که برنامه‌ها فضای شادی دارند و به این جنبه اهمیت می‌دهند به مسائل جدی نیز بپردازند.»

نکته دیگری که فرحانی به آن اشاره می‌کند درباره تازه بودن ایده و فرم برنامه «جهت» است: «این برنامه ترکیبی نمونه خارجی و داخلی ندارد و اولین بار است که به این صورت روی آنتن می‌رود و ایده اصلی آن از سوی خود آقاخانی داده شد. در این‌ برنامه از حضور کارشناسان و مردم استفاده می‌شود، البته باید بگویم محوریت بیشتر با مردم است.»

این تهیه‌کننده با اشاره به این‌که احتمالا تا یک ماه آینده این «جهت» روی آنتن خواهد رفت، ادامه می‌دهد: «البته تلویزیون نیز در این‌باره ریسک بسیاری کرده است. به هرحال نمونه دیگری از این برنامه تاکنون تولید نشده بود، با این‌حال به این حوزه ورود کرده‌اند. «جهت» هم حرف جدی دارد و هم قرار است شاد باشد، اما درباره موفقیت آن فقط باید کار به پخش برسد تا مشخص شود چقدر با مخاطب ارتباط برقرار می‌کند.»

او با اشاره به این‌که در این برنامه چهره‌های شناخته به عنوان مهمان حضور ندارند، می‌گوید: «برنامه «جهت» کاملا با برنامه‌ای مثل «خندوانه» متفاوت است و اصلا این دو برنامه در دو ژانر مختلف هستند، در این برنامه بیشتر میان مردم هستیم.»

البته با توجه به این‌که آقاخانی سابقه حضور در کارهای طنز را نیز دارد از فرحانی می‌پرسیم چقدر این برنامه شاد خواهد بود که می‌گوید: «به هر حال آقاخانی طناز است و این جنبه از شخصیت او بر برنامه تاثیر خواهد گذاشت، اما کار به شدت جدی است و چندان به کمدی بودن آن فکر نکرده‌ایم. از طرف دیگر چون موضوع بسیار تلخ و جدی است باید شیرینی‌هایی نیز در کنار آن باشد.»

به گفته او آقاخانی به تازگی سال‌های موفقی را پشت سر گذاشته است و میان مردم محبوب است: «مردم پای حرف او می‌نشینند و هدف برنامه هم همین است که در تربیت بچه‌ها و حتی خانواده‌ها و بزرگسالان باید تاثیرگذار باشد. به هر حال باید یک نفر این حرف‌ها را با خانواده‌ها در میان بگذارد.»

همچنین بعد از فیلم‌برداری قسمت‌های تهران، فیلم‌برداری در شهرستان‌ها ادامه خواهد داشت و در حال حاضر گروه برای ضبط قسمت‌های دیگر به گیلان سفر کرده‌اند. آن‌طور که تهیه‌کننده «جهت» در پایان توضیح می‌دهد یک بخش از این برنامه به استودیو اختصاص دارد و بخش‌های دیگر به حضور کارشناسان و گفت‌وگوهایی که امیر غفارمنش درباره اعتیاد با افراد مختلف از جمله معتادها، افراد نجات یافته از دام اعتیاد، مسئولین کمپ اعتیاد،‌ مسئولان نیروی انتظامی می‌پردازد، اما بیشتر برنامه در ارتباط با مردم خواهد بود.

این برنامه در شصت قسمت 30 دقیقه‌ای در حال تولید است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 


اخبار زیر را از دست ندهید:

 

تصاویر لحظات وحشتناک بلعیده شدن یک سگ به وسیله مار پیتون

کتک خوردن کارگران شهرداری از کارمندان بانک رفاه کارگران رشت

بچه نهنگ شجاع جان مادر خود را نجات داد + عکس

فیلم آموزش خنده های شیطانی پدر به پسرش + تصاویر

عروس روز جشن ازدواج اش موش آب کشیده شد! / حادثه عجیب در مراسم جشن

زن شوهردار برای پایان دادن به ارتباط شوم به دادگاه رفت

 

وقتی بازیگر مرد مشهور 900 میلیون تومان برای خرید یک بلیت می پردازد +عکس

هکر معروف «ماه عسل» به کمک سحر قریشی آمد! +عکس

حذف عکس سهراب سپهری از روی سنگ قبر تازه‌اش+ عکس

کدخبر: 226467 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟