اولین فیلم آقای بازیگر بعد از جدایی از همسرش +عکس

استیون ادوین کینگ (به انگلیسی: Stephen Edwin King)، معروف به استفن کینگ (زادۀ ۲۱ سپتامبر ۱۹۴۷) نویسندۀ آمریکایی خالق بیش از ۲۰۰ اثر ادبی در گونه‌های وحشت و خیال‌ پردازی است.
یوهانس رابرتز فیلم ساز که قصد کارگردانی این فیلم سینمایی را دارد، پیشنهاد خرید امتیاز آن را به پیت داد.هنوز معلوم نیست پیت فقط تهیه کننده نسخه سینمایی داستان نوول کینگ است، یا در آن بازی هم خواهد کرد.
نکته جالب این است که نوول کینگ ، قبل از این یک بار در سال ۲۰۰۱ به صورت یک فیلم سینمایی درآمده است.
این فیلم گمنام که کمتر کسی اطلاعی از آن دارد، با بازی آنتونی هاپکینز و کارگردانی اسکات هیگز ساخته شد و شکست سخت تجاری در جدول گیشه نمایش خورد.
به نوشته امپایر آنلاین ، نوول کینگ در دل خود دو داستان متفاوت را تعریف می کند و در عین حال ، دربرگیرنده سه داستان کوتاه هم هست. یوهانس رابرتز در همین رابطه می گوید فیلم هاپکینز، داستان هایی را مورد استفاده قرار داد که او از آن ها استفاده نخواهد کرد.
به این ترتیب ، فیلم مشترک رابرتز و پیت از نظر داستانی شباهتی با داستان فیلم سال ۲۰۰۱ آنتونی هاپکینزنخواهد داشت. هنوز زمانی برای شروع کار فیلم برداری قلب های آتلانتیس تعیین نشده است. این فیلم با هزینه تولید ۷۰ میلیون دلاری تهیه می شود.
استفن کینگ ماه فوریه با فیلم «برج تاریک» دیدار تازه ای با تماشاگران سینما می کند. در این اقتباس سینمایی از نوول پرفروش کینگ، متیو مکوناهی بازی دارد.
ویلیام بردلی «بِرَد» پیت (به انگلیسی: William Bradley “Brad” Pitt) ‏ (متولد ۱۸ دسامبر ۱۹۶۳) بازیگر و تهیه کننده آمریکایی است. وی تاکنون پنج بار نامزد دریافت جایزه اسکار و جایزه گلدن گلوب و یک‌بار برنده جایزه گلدن گلوبشده است. اولین فیلمی که باعث شناخته‌شدن برد پیت شد، فیلم تلما و لوییز محصول سال ۱۹۹۱ بود. اما اولین نقش‌های موفق و اصلی وی در فیلم‌های بعدی‌اش چون رودخانه‌ای که از آن میان می‌گذرد (۱۹۹۲)، مصاحبه با خون‌آشام (۱۹۹۴) و افسانه‌های خزان (۱۹۹۴) اتفاق افتاد.
دو فیلم هفت و ۱۲ میمون باعث تحسین وی از سوی منتقدین شد و در نهایت نیز بخاطر فیلم ۱۲ میمون، برای اولین بار نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و همچنین برنده یک جایزه گلدن گلوب شد.
حدود ۴ سال بعد ، فیلم باشگاه مبارزه با بازی برد پیت به نمایش درآمد و سپس نقش‌آفرینی وی در سه فیلم یازده یار اوشن، دوازده یار اوشن و سیزده یار اوشن توجه مخاطبان را به سویش جلب کرد. با این وجود اما از نظر درآمد، پرفروش‌ترین فیلم‌هایش ، تروآ ، آقا و خانم اسمیت و جنگ جهانی زد هستند. دومین و سومین نامزدی دریافت جایزه اسکار برد پیت برای فیلم‌های دیگرش، مورد عجیب بنجامین باتن (۲۰۰۸) و مانیبال (۲۰۱۱) بود.
پیت مالک یک شرکت تهیه فیلم به نام پلن بی اینترتینمنت است که چند فیلم وی مانند جدا افتاده و مانیبال محصول این شرکت هستند. هردوی این فیلم‌ها نیز موفق بودند، بطوری که فیلم جدا افتاده برنده جایزه اسکار بهترین فیلم، و فیلم مانیبال نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 


اخبار زیر را از دست ندهید:

ممنوع التصویری نگار میرسعید مجری شبکه یک که فقط زمان حضور در تلویزیون چادری بود +عکس

تیپ بازیگر زن ایرانی در خیابان های تورنتوی کانادا +عکس

ستاره پنهان و خوش صدای خندوانه که هیچ کس تابحال چهره اش را ندیده است!

سلفی زیبای بهادر ملکى در کنار همسر و فرزندش! +عکس

بازیگر ایرانی درکنار اسطوره سرشناس بازیگری سینمای هالیوود! + عکس

آنجلینا جولی در یک فیلم جنگی بازی می‌کند

 

کدخبر: 225856 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟