دورهمی بازیگران زن سرشناس سینما و تلویزیون! +سلفی دیدنی لادن مستوفی

لادن مستوفی با یک گریم کاملاً شرقی، مهرانه مهین ترابی، بهار نوحیان و دوست عزیزشان پس از تماشای اجرای لادن و دوستان در تئاتر دیدنی شان.
لادن مستوفی (زاده تنکابن ٢٠ اسفند ۱۳۵۱) بازیگر زن ایرانی است. او همسر شهرام اسدی کارگردان و خواهر لاله مستوفی منشی صحنه سینمای ایران است. وی کار خود را با فیلم روز واقعه آغاز کرد و چند سال بعد پس از بازی در مجموعهٔ دوران سرکشی به شهرت رسید.
لادن مستوفی متولد سال ۱۳۵۱ در تنکابن می‌باشد. وی تحصیلات دانشگاهی خود را نیمه‌ تمام رها کرده و وارد عرصه و دنیای بازیگری شده است. و در ۲۲سالگی‌ در اولین فیلمش روز واقعه (۱۳۷۳) به ایفای نقش پرداخت. او پس از بازی در مجموعه دوران سرکشی کمال تبریزی به شهرت رسید. لادن خانم مستوفی در فیلم سینمایی دختری به نام تندر ، نقش دختری به نام آذر را بازی کرد که دوست ندارد دختر باشد و نسبت به جنسیت خود معترض است و می‌کوشد تا خود را شبیه پسران دربیاورد.
لادن مستوفی و دوستان هنرمندش این روزها در تئاتر جدیدشان توانسته اند توجه ها را به خود جلب کرده و با اجرای بی نظیرشان یکی از بهترین تئاتر های چند ماه اخیر باشند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 


اخبار زیر را از دست ندهید:

بازیگر زن ایرانی به خاطر کشتن یک افغانی در حادثه رانندگی دستگیر شد + عکس

محمود در اولین قرار مرا باردار کرد / او می گوید بچه برای من نیست

آتش زدن پدر توسط پسر به خاطر ازدواج با یک دختر / این حادثه در یافت آباد تهران رخ داد+عکس

سلفی جالب سیاوش خیرابی +عکس

عکس عجیب بازیگر معروف زن از مکان نا امن که با استقبال کاربران مواجه شد +عکس

کدخبر: 224833 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟