انقلاب اسلامی مرز های دنیا را درنوردیده است

به گزارش رکنا، سردار حمید هداوند با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل عظیم الشان، بیان داشت: امام خمینی احیا کننده اسلام ناب محمدی هستند که روحی تازه در کالبد اسلام دمیدند، اسلامی که دچارتحریف شده بود را رنگ و جلایی تازه بخشیدند و اسلام راستین و اسلام ناب محمدی را احیا کردند.

وی با اشاره به اینکه یاد و راه امام خمینی باید زنده نگه داشته شود، عنوان داشت: دشمنان همه تلاش خود را به کار بسته اند تا انقلاب اسلامی را با چالش های جدی مواجه نمایند که با رهبری ها و هدایت های امام راحل و رهبر معظم انقلاب و پشتیبانی های مردم گرانقدرمان نتوانسته اند که موفق شوند.

جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه این انقلاب در حقیقت امید مظلومان و ستم دیدگان جهان است که به واسطه ظلم و ستم مستکبران و در راس آن آمریکای جهانخوار به ستوه آمده اند، گفت: انقلاب ما باور توانستن را برای ما به وجود آورد و علیرغم همه توطئه ها و خباثت ها و دشمنی های بدخواهان، کشور ما در عرصه های مختلف به موفقیت های بسیاری در حوزه های دفاعی، هوافضا، پزشکی، علمی، سیاسی و... دست پیداکرده است که همه این ها از برکت امام و انقلاب است.

سردار هداوند با اشاره به اینکه همانگونه که امام راحل فرمودند که ما انقلابمان را به جهان صادر می کنیم، گفت: امروز آرمان ها و پیام انقلاب مرزهای دنیا را درنوردیده است و همه با آرمان های امام راحل که حقیقت استکبار ستیزی و حمایت از مظلومان جهان بود، آشنا شده اند.

سردار هداوند خاطرنشان کردند: تمهیدات و ملاحظات لازم برای تامین امنیت شهروندان اندیشیده شده است و گشت های هدفمند یگان های انتظامی در طول شبانه روز و در سطح شهر انجام خواهد شد.

کدخبر: 787297 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟