شاکری: راهبرد‌های آمریکا با تغییرِ اشخاص تغییری نمی‌کند

به گزارش رکنا، مجتبی شاکری دبیر کل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: کشور ما در تجربه ۶۰ ساله حضور آمریکا در ایران از هر جهت هسته تصمیم گیر این نظام سرمایه داری را آزموده است، به صورت آشکار و پنهان احزاب دموکرات و جمهوری خواه با هزینه‌های هنگفت برای حفظ رژیم صهیونیستی، حاکمیت‌های دیکتاتوری و مقابله با اسلام انقلابی، در حال تصمیم‌گیری هستند.

او افزود: مردم ما تا کنون فهرست متعددی از کینه ورزی ها‌، عهد شکنی‌ها و اسلام ستیزی‌های آمریکا را مشاهده کرده‌اند.

دبیر کل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی ادامه داد: راهبردهای استکباری حاکمیت آمریکا با آمدن و رفتن اشخاص تغییری نمی‌کند و سیاستی که در آن کشور اعمال شده و می شود کاملا مشخص است، همچنین ترجمان این استراتژی غیر قابل تغییر است.

شاکری بیان کرد: حضرت امام خمینی (ره) با عمق بینش دینی و قرآنی، واژه شیطان بزرگ را برای گم نشدن امت اسلام و کارگزاران نظام در رفتار هزار چهره این کشور در دایره المعارف سیاست ورزی روزگار ما از خود بجای گذاشتند.

دبیر کل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی تصریح کرد: برخی از جریانات سست بنیان سیاسی و کارگزاران شیفته نظام سرمایه داری از مکتب امام خمینی، قانون اساسی و ولایت فقیه عبور کردند و حاضر هستند همه را زیر پا بگذارند و مقابل نظام هم بایستند. البته نتوانستند در میان مردم جا باز کنند، زیرا مردم با شهدا و مکتب سلیمانی عهد دیرین دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 627529 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟