راه برون رفت از مشکلات امروز جامعه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

حجت‌الاسلام "دکتر سید علیرضا ادیانی" در مراسم رونمایی از پنج عنوان کتاب خاطرات فرماندهان ناجا در دفاع مقدس که به همت سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در ستاد فرماندهی ناجا برگزار شد اشاره کردند ائمه علیهم‌الاسلام مجاهدان بزرگی هستند که حتی لحظه‌ای از جهاد در مقابله با استبداد داخلی دست نکشیدند.

به گزارش رکنا، فصل مشترک همه اهل بیت(ع) مبارزات سیاسی است. ائمه(ع) و پیشوایان دینی ما در آن زمان مردان بزرگی مانند فرماندهانی که ما امروز می‌خواهیم تکریم کنیم، نداشتند. این رزمندگان که در عملیات والفجر هشت با ایمان به خداوند و لبیک به فرمان امام خمینی(ره) به دل اروند زدند و در تاریخ ماندگار شدند.

حجت الاسلام ادیانی در ادامه افزودند: باید کتاب‌های دفاع مقدس را به زبان ساده و شیوا نوشت، تا نسل جوان به راحتی بتواند با دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس و حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان ارتباط برقرار کنند.

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باعث سربلندی جمهوری اسلامی و بعد از واجبات، بیشترین اجر را دارد و یک شب جهاد افضل است به تمام آنچه در دنیا است.

هدف اصلی از برگزاری این مراسم و معرفی فرماندهان هشت سال دفاع مقدس ناجا ، آشنایی نسل جوان ناجا با رشادت ها و ایثار رزمندگان غرورآفرین هشت سال دفاع مقدس و به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تربیت پلیس در تراز انقلاب اسلامی می باشد تا به عنوان راهنما و الگو برای این کارکنان در جهت خدمت صادقانه و مجاهدانه به مردم عزیز کشورمان باشد.

کدخبر: 704228 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟