بیانیه سازمان عقیدتی سیاسی ناجا به مناسبت سالروز سوم خرداد "آزادسازی خرمشهر "

به گزارش رکنا، سوم خرداد به مثابه نقطه عطف مقاومت ملت بزرگ ایران در دوران دفاع مقدس است و یادآور حماسه جاودانه خرمشهر قهرمان از اشغال رژیم بعث عراق و سند مقاومت و ایستادگی یک ملت شجاع و سلحشور در برابر تجاوز دشمن و فراتر از آن نظام سلطه و استکبار جهانی است.

مردان میدان همچون سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بذری را کاشتند که دیگر دشمن جرأت حمله به سرزمین عزیز ایران را نداشته باشد و نتیجه مقاومت سال‌های دفاع مقدس، تبدیل به تشکیل جبهه مقاومت در هزاران کیلومتر دورتر از میهنمان در دفاع از حریم اهل بیت (علیهم السلام) شده است. این نهال مقاومت که امام راحل عظیم الشأن کاشته، خلف صالح ایشان فرماندهی معزز کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز در عراق و لبنان – یمن- فلسطین و سوریه به درخت تنومند تبدیل نموده است. ملت سرافراز ایران اسلامی آرامش امروز را مدیون مردان میدان و جانفشانی رزمندگان محور مقاومت می‌داند.

سازمان عقیدتی سیاسی ناجا ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان همواره با آرمان ها و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و فرامین مقام معظم رهبری پایبند بوده و به فضل الهی در انتخابات حضور همگانی داشته و ان شا الله با همه توان در برپایی انتخابات پر شکوه در راستای تشکیل دولت جوان و انقلابی، همچون گذشته در مسیر پیشرفت و ترقی و فتح خرمشهرهای پیش رو حرکت خواهد نمود. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

رئیس سازمان عقیدتی سیاس ناجا

سید علیرضا ادیانی

 

کدخبر: 690161 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟