اصناف مردمی ترین و غیر دولتی ترین بخش اقتصادی کشور

به گزارش رکنا، به نقل خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "نادر مرادی" در جلسه ای که در اتاق اصناف با حضور تعدادی از مسئولان اتحادیه ها برگزار شد ضمن تبریک روز ملی اصناف، گفت: اصناف نقش بی نظیر و فراموش نشدنی در همکاری و تعادل با پلیس اماکن در ایام کرونا در حفظ سلامت جامعه داشتند.

معاون نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی تهران اصناف را مردمی ترین و غیر دولتی ترین بخش اقتصادی کشور دانست و گفت: نقش بی نظیر اصناف در ایام پایانی سال98 و به خصوص ایام کرونا در کاهش وقوع جرایم و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و همکاری آن با پلیس ستودنی است.

این مقام انتظامی اظهار کرد: یکم تیر ماه هرسال مصادف با روز ملی اصناف است و جامعه 3 میلیون نفری کسبه و بازاریان نقشی بی بدیلی در پیروزی انقلاب شکوهمنداسلامی، پشتیبانی دفاع مقدس و دوره های مختلف جمهوری اسلامی داشته اند .

مرادی افزود: به نوبه خود، تقدیر و تشکر ویژه ای از خانواده بزرگ اصناف دارم که در موضوع مدیریت بیماری کرونا، از منافع خود گذشته و با پذیرش خسران و زیان شدید در ماه پایانی سال که ایام پر رونق و با اهمیتی برای کسبه است واحد های صنفی شان را تعطیل کردند و در کنار پلیس و سایر نهادهای مربوطه به مقابله با این بیماری منحوس پرداختند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت گفت: امیدوارم برنامه های جبرانی دولت برای خسارت ها و آسیب های اصناف را شاهد باشیم،آنچنان که این برنامه ها، کارگشای عبور از این شرایط باشد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه امسال به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی )سال "جهش تولید"نام گذاری شده است، افزود: آمارها نشان از برابری واحد های تولیدی صنفی با واحد های تولیدی در بخش صنعت دارند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت در پایان خاطرنشان کرد: سهم قابل توجهی از موفقیت در کنترل بیماری کرونا ما حصل تلاش و مدیریت بخش صنفی و ساختار قدرتمند و ریشه دار اصناف کشور است، امروز همه باور دارند که ساختار صنفی کشور ما و شبکه توزیع سنتی ایران در اداره بیماری کرونا تاثیر بزرگی داشته و موجب شد تا کمبود هیچ کالایی را نداشته باشیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 579369 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟