به گزارش رکنا، سرهنگ "اسماعیل افشاری اقدم" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: ساعت 3 بامداد امروز سوم شهریور ماه مردی به کلانتری تماس و اعلام کرد که موتورسیکلش در خیاب ان خرمگاه به سرقت رفته است. بلافاصله تیم عملیات کلانتری به نشانی اعلامی اعزام شد.

وی بیان داشت: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که موتورسیکلت سرقتی مجهیز به سیستم جی پی اس بوده و بدین به دست امد که سارق یا سارقان موتروسیکلتی را به مخفیگاهشان در نظام آباد منتقل کرده اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تیمی از ماموران کلانتری به مخفیگاه متهم با متهمان اعزام شد که موتورسیکلت مسروقه در جلوی در ورود خانه ای قدیمی مشاهده است.

وی افزود: بررسی های اولیه حکایت از این داشت که محل مذکور پاتوق تعدادی از افراد می باشد.

سرهنگ افشاری اقدم با اشاره به ا ینکه سایر افراد اهالی محل نیز نسبت به تردد های مشکوک افراد ساکن معترض بودند، ادامه داد: هماهنگی های قضایی برای دستگیری متهمان و بازرسی از محل اخذ شد و ماموران عملیات کلانتری موفق شدند 4 متهم را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

رئیس کلانتری 110 شهدا با بیان این که از مخفیگاه متهمان 2 دستگاه دوچرخه و 2 دستگاه موتورسیکلت از جمله موتورسیکلت شاکی کشف شد، اضافه کرد: در استعلام گرفته شده مشخص شد که موتورسیکلت دیگر نیز سرقتی بوده و سابقه ثبت سرقت دارند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: متهمان به سرقت اموال کشف شده اعتراف کردند و کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 499060 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟