واکنش رئیس پلیس کشور به انتقام از عوامل حادثه تروریستی اهواز +فیلم
حجم ویدیو: 38.10M | مدت زمان ویدیو: 00:06:00

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، سردار حسین اشتری، رئیس پلیس Police کشور در حاشیه افتتاح هفدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی که در مصلای تهران برگزار شد گفت: این نمایشگاه امروز با حضور دست اندرکاران و مسئولان و فرماندهان گشایش پیدا خواهد کرد و تا مدت زمان مشخص برگزار خواهد شد و پلیس و کسانی که در حوزه های مختلف ایمنی و امنیتی می توانند به نمایشگاه مراجعه کنند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: این نمایشگاه با مشارکت مخترعان، محققان و مبتکران داخلی و خارجی برگزار می شود که هر سال شاهد پیشرفت بیشتر دراین امر خواهیم بود.

وی ادامه داد: پلیس مسئول امنیت، آرامش و نظم جامعه است. نیروی انتظامی در خدمت مردم برای حفظ جان و مال و ناموس مردم است.

اشتری خاطرنشان کرد: امروزه بیش از 8 هزار و 750 کیلومتر مرز خشکی و آبی داریم که پلیس با اقتدار از این مرزها صیانت می کند. پلیس با حضور در روستاها، شهرها و جاده ها توانسته است امنیت را برای مردم بیشتر کند. پلیس با گروه هایی که مخل نظم و امنیت در کشور هستند طبق قانون Law و هر فردی که خدشه ای وارد کند با آن برخورد می کند.

رئیس پلیس کشور گفت: استفاده از فن آوری های روز همیشه در برنامه نیروی انتظامی است که می توان سیر صعودی نیروی انتظامی را در نمایشگاه چهل سالگی پلیس خواهید دید که هر سال پیشرفت بیشتری نسبت به سال قبل داشته است و از فن آوری روز کمال استفاده را می کند.

وی ادامه داد: امروزه جراسم و مجرمان نسبت به قبل پیچیده تر شده است و پلیس باید با تجهیزات روز با آن ها مقابله کند که امروزه شاهد آن هستیم که پلیس با استفاده از تجهیزات روز و نو چند قدم از مجرمان جلوتر است.

اشتری بیان کرد: این نمایشگاه نشانگر این است که پلیس به تجهیزات روز مجهز شده که آن ها قابل مشاهده است و برخی از تجهیزات را بخاطر دلایلی ارائه نداده ایم.

وی با اشاره به حادثه Incident تروریستی اهواز اظهار کرد: در شهر اهواز افرادی به مردم بی دفاع حمله کردند که کار بزرگی نبوده است و یک کار ناجوانمردانه انجام دادند که رزمندگان اسلام از آن ها انتقام گرفتند، باز با قدرت مشت محکمی بر دهان تروریست Terrorist ها خواهند زد و هیچ وقت نمی گذارند امنیت کشور خدشه دار شود.

وی در  ادامه گفت: 2 تن از این افراد توسط ماموران در زمان فرار توسط ماموران نیروی انتظامی به هلاکت رسیدند.

رئیس پلیس کشور اذعان کرد: پلیس به واسطه شهدا، فرماندهی مقام معظم رهبری و فرماندهان و تجهیزات، پلیس قدرتمندی است که امروزه پلیس کشورهای اطراف و آنان که با ما در ارتباط هستند تبادل اطلاعات می کنند.

سردار اشتری  در مورد برخورد اخلالگران اقتصادی گفت: پلیس همیشه در برخورد با اخلالگران اقتصادی در صف اول بوده و پس از دستگیری این افراد را تحویل دستکاه های قضایی قرار داده که امیدوارین دستگاه قضایی با آن ها برخورد جدی کند.

وی در ادامه با اشاره به دستگیری چند نفر از عوامل بیگانه افزود: برخی از عوامل بیگانه در خارج از کشور قصد تحریک بازاریان را داشته اند اما بازاریان همیشه مدافع انقلاب و آرمان های امام بوده اند و فریب این عوامل را نخوردند.

سردار اشتری در پایان افزود: از پهپادها برای رسد و تحرکات گروه های تروریستی در مرز ها و در شهر برای بررسی گره های ترافیکی استفاده می شود.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

آزاده نامداری بدون حجاب در جشن تولد خودش + عکس

دومین حمله سپاه پاسداران به مقر تروریست های اهواز / 7 پهپاد به پرواز درآمدند + فیلم

قتل ملکه زیبایی عراق با 2 زن معروف و زیبای دیگر گره خورد / جزئیات 3 قتل سریالی + فیلم و عکس

فیلم لحظه حمله موشکی سپاه به مقر الاحوازیه / انتقام اهواز گرفته شد +تصاویر

آخرین اعتراف مرد ساواکی به بریدن سر عروس و پسر جوانش در تهران + فیلم و عکس

پدری دختر 8 ساله اش را مثل مرغ تکه تکه کرد+عکس

حقایق تکان دهنده از زنانی که زنده زنده سوزانده شدند + تصاویر

قتل راننده تاکسی به خاطر نقشه شومش برای یک دختر +عکس

اقدام شنیع نگهبان موزه با یک جسد مومیایی + عکس

گفت وگو با 2 شوهر سابق خاتون که پرونده سنگینی در مشهد دارد / این 2 مرد ار می شناسید + عکس

قتل آنلاین زن جوان در مقابل دخترش + عکس

احضار حمید فرخ نژاد به وزارت اطلاعات! + عکس

مهاجرت علیرضا فغانی حقیقت دارد؟

کدخبر: 420966 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟