مهندس "اسماعیل تبادار" در دیدار با سردار "احمدعلی گودرزی" فرمانده انتظامی فارس، ضمن تقدیر از زحمات یک ساله ماموران انتظامی استان، بیان کرد: نیروی انتظامی مظهر اجرای قانون Law و عطوفت اسلامی است و هدفی جز آرامش در جامعه ندارد که برای رسیدن به این هدف، شبانه روزی فعالیت می کند.

وی با اشاره به اینکه در پهنه امنیت است که رفاه و آسایش معنا پیدا می کند، اظهار کرد: زمانی که همه مردم در حال مسافرت هستند آن زمان اوج کسرت کار برای نیروی انتظامی است.

استاندار فارس تصریح کرد: از زمان قدیم تا کنون کسانی که می خواهند در یک مکان کسب درآمد کنند به سه موضوع امنیت، نظم و معاش توجه داشته و دارند که با تلاش های سبز پوشان نیروی انتظامی، این سه مطلب به خوبی در ایران اسلامی به ویژه در خطه پهناور استان فارس نمایان می باشد.

مهندس تبادار افزود: از وجود شما و از اینکه در کنار شما با کمترین دغدغه به امورات می پردازیم و به ملت شریف استان فارس خدمت می کنیم افتحار می کنم.

رئیس شورای تامین استان فارس، خاطر نشان کرد: ماموران نیروی انتظامی که جایگاه ویژه ای در سطح کشور دارند از تمام توان خود برای امنیت و آسایش مردم مایه می گذارند و آرامش، آسایش و امنیت مردم را با سختی به جان می خرند.

مهندس تبادار با اشاره به اینکه سردار " احمد علی گودرزی" فرماندهی برجسته، سربازی فداکار و انسانی متعلق به اخلاق است، از تلاش های بی دریغ و شبانه روز مجموعه نیروی انتظامی استان فارس قدردانی و تشکر کرد.

در ادامه سردار گودرزی بیان کرد: پلیس فارس با استقرار 431 ایستگاه نوروزی، به کار گیری بیش از 12 هزار نفر نیرو، راه اندازی بیش از 2 هزار گشت خودرویی، موتوری و پیاده اقدامات بسیار مؤثری در راستای برقراری نظم و امنیت و خدمات رسانی به شهروندان انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه پلیس از همه ظرفیت های موجود در سال جاری استفاده خواهد کرد، افزود: میزان جانباختگان حوادث Accidents ترافیکی از ابتدای طرح نوروزی تا کنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 23 درصد کاهش داشته است.

به گفته فرمانده انتظامی استان، آمار فوتی های تصادفات درون شهری 50 درصد و خسارتی 40 درصد و فوتی های تصادفات برون شهری 11 درصد و خسارتی 54 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است.

سردار گودرزی وضعیت امنیت در استان فارس را مطلوب عنوان کرد و گفت: خوشبختانه از ابتدای طرح نوروز تا کنون شاهد کاهش 27 درصدی جرائم و افزایش 6 درصدی کشفیات در استان هستیم.

سردار گودرزی با اشاره به جمع آوری معتادان متجاهر در طرح نوروز، گفت: در این مدت بیش از هزار نفر معتاد Addicted متجاهر جمع آوری و به مراکز مربوطه تحویل داده شده اند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه رضایتمندی مردم رضایت خداوند را به همراه خواهد داشت، افزود: در نظر سنجی های انجام شده، 88 درصد مردم و مسافران از اقدامات و عملکرد مأموران انتظامی استان فارس از ابتدای طرح نوروز تا کنون ابراز رضایت کرده اند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

باردار شدن همسر یک زندانی از مردی که دوستی کثیف داشتند

شگرد خاص زن جوان برای دزدیدن اسباب بازی+ فیلم و عکس

باد شدید در جاده ماکو تریلی های کانتینردار را چپ کرد + عکس

تصادف خونین 6 مسافر نوروزی با لیفان و سمند +عکس

۹۵ درصد سوختم، اما زنده ماندم / آتش نشان فداکار تهرانی چه گفت؟ + عکس

ازدواج دختر ایرانی با یک مرد مُرده!

فرار زیرکانه مهین 26 ساله از حیاط خلوت خانه شیطانی مرد متاهل

کتک زدن وحشیانه خواهر دانشجو با زنجیر بخاطر عکس عجیبش

نقشه شوم بهزاد برای دختر 14 ساله / او مرا در اختیار دوستان شیطان صفت اش قرار داد!

آرزو خواهرم بود اما شوهرم را از من دور کرد!

امیر تتلو با صورت خونی روی تخت بیمارستان+ فیلم

نقشه مرد شیطان صفت برای زن شوهردار در کافی شاپ / بابک از هیچ چیز خبر ندارد!

طوفان ارومیه خبرنگار را هم با خود برد! + فیلم

فوری / قتل زن و مرد روستایی در سلماس

امیرعلی اکبری در نخستین مبارزه MMA حریف قدر خود را ناک اوت کرد + فیلم

فرار 5 گرگ وحشی از باغ وحش ارومیه / 8 حیوان در شهر رها هستند

انتشار فیلمی از شکنجه پلید یک دختر زیبا + فیلم تکاندهنده

خیلی عجیب / این پسر باردار شده است! +عکس

کدخبر: 368714 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟