به گزارش رکنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردارحسن کرمی فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره فرهنگی ورزشی یگان های ویژه ناجا در مشهد مقدس با اشاره به تأثیر ورزش Sport در آمادگی نیروها اظهار داشت: با توجه به ضرورت آمادگی یگان ویژه برای جابه جایی و انجام مأموریت های مختلف تحقق این هدف نیازمند بالا بودن توان جسمانی است.
وی افزود: یکی از برنامه های یگان ویژه افزایش آمادگی جسمانی نیروهای در حال خدمت در این یگان است تا بتوانند در کمترین زمان ممکن مأموریت ها را به انجام برسانند، همچنین در صورت زمانبر شدن عملیات، نیروها توان انجام ساعت ها ایستادگی در انجام مأموریت و حمل تجهیزات مختلف و سنگین برای زمان طولانی را داشته باشند.
فرمانده یگان های ویژه ناجا ادامه داد: طبق ارزیابی های صورت گرفته سطح مسابقات یگان ویژه بسیار بالاتر از سایر نهادها بوده و روحیه آمادگی، نشاط و شادابی در یگان ها حاکم است، افراد حاضر در رقابت های ملی یگان ویژه می توانند موجی از شادی، نشاط و آمادگی را پس از حضور در یگان خود به دیگر نیروها انتقال دهند.
کرمی تأکید کرد: نیروهای یگان ویژه به هر میزان که جسم و بدن سالمی داشته باشند علاوه بر اینکه مأموریت های خود را به خوبی انجام می دهند میزان یادگیری آنها نیز افزایش می یابد، تلاش همه ما این است که در کنار ورزش و آمادگی جسمانی، روحیه با نشاط و شادابی داشته باشیم و با این روحیه خوب در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش کنیم.
این مقام ارشد انتظامی در سخنان خود به مأموریت های سخت یگان ویژه اشاره کرد و بیان داشت: ناآرامی های دی ماه امسال و حادثه Incident خیابان پاسداران در روزهای اخیر محک بسیار جدی برای نیروهای توانمند یگان ویژه بود تا بار دیگر اقتدار ناجا را به رخ مخلان نظم و امنیت بکشند.
وی گفت: در ناآرامی های دی ماه ، ما در بیش از هفتاد نقطه از کشور مأموریت کنترل اجتماعات غیرقانونی داشتیم که بحمدلله با اقتدار مثال زدنی نیروهای توانمند یگان ویژه هیچ گونه حادثه خاصی را شاهد نبودیم و این مأموریت خطیر در نهایت با موفقیت به پایان رسید.
فرمانده یگان های ویژه ناجا خاطرنشان کرد: در حادثه خیابان پاسداران نیز عده ای معاند و سودجو از فرصت پیش آمده سوء استفاده کرده و مدتی آرامش را از اهالی این خیابان گرفتند و متأسفانه ناجوانمردانه تعدادی از پرسنل غیور، مقتدر و مظلوم نیروی انتظامی را به شهادت رساندند در این حادثه نیز پلیس Policeویژه پس از خویشتن داری های لازم در نهایت، مقتدرانه به این غائله خاتمه داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 361467 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟