با شهدای گرانقدر عهد می بندیم که راه و هدفشان را ادامه دهیم/ مدیون ایثارگری و همت رزمندگان و شهدای عزیز هستیم

سردار " حسین اشتری" در مراسم تجلیل و تکریم از 54 شهید دفاع مقدس ناجا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس ، شهدای حرم و شهدای نیروهای مسلح به ویژه 54 شهید ژاندارمری و آرزوی سلامتی Health برای فرماندهی کل معظم قوا امام خامنه ای ( مدظله العالی ) و خیر مقدم خدمت خانواده شهدای گرانقدر اظهار داشت: از 119 شهیدی که اخیرا در ایران تفحص شد 54 تن از این شهدای عزیز مربوط به ژاندارمری جمهوری اسلامی است.

وی اضافه کرد: البته حدود 25 تن از این بزرگواران شناسایی شده و بقیه با اقداماتی که صورت می گیرد شناسایی و تحویل خانواده این عزیزان می شوند.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: امروز نیروی انتظامی میزبان 54 تن از همکاران عزیزمان است ، کسانی که در دوران دفاع مقدس داوطلبانه و عاشقانه جنگیدند براساس اخبار و اطلاعاتی که به دست ما رسیده است آنان در منطقه "زبیدات" تا آخرین نفس جنگیدند و افتخار آفریدند و امروز نیز افتخار نیروهای مسلح و خصوصا نیروی انتظامی هستند.

عالی ترین مقام انتظامی کشور خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی بیش از 13 هزار شهید تقدیم اسلام و انقلاب و میهن و بیش از 20 هزار جانباز برای امنیت کشور در مأموریت های مختلف کرده است و همچنین ناجا بیش از دو هزار آزاده سرافراز دارد و این افتخار را دارد برای آرامش مردم عزیز تاکنون در صحنه حضور داشته و امروز هم برای حفظ و حراست از مرزهای میهن اسلامی در تمام اقصی نقاط کشور بر جاده ها ، شهرها و روستاها با تمام توان و عشق مشغول خدمت به مردم بوده و همچنان باب شهادت در نیروی انتظامی بازاست.

وی خاطر نشان کرد: دوران هشت سال دفاع مقدس، دوران بی نظیری است در تاریخ، ایران اسلامی هشت سال دفاع کرد تمام ابرقدرت ها به کمک حزب بعث عراق شتافتند و حمله و جنگ را شروع کردند ولی مردم عزیز و نیروهای مسلح با هدایت و فرماندهی رهبر کبیر انقلاب اسلامی مقاومت و ایثار کردند و افتخار آفریدند.

سردار اشتری تأکید کرد: اگر ایمان به خدا ، روحیه انقلابی و تبعیت پذیری از امام زمان (عج) و حضور مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) نبود مشخص نبود این افتخارات را بتوانیم به دست آوریم و امروز هم همه مردم عزیز، نیروهای مسلح ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، ارتش ، بسیج و نیروی انتظامی همه با هم در کنار هم آماده اند تا از کیان و نظام اسلامی دفاع کنند.

وی بیان کرد: امروز اگر دفاع ما در صدها کیلومتر جلوتر از مرزهایمان است برای برقراری امنیتی است که می خواهیم در میهن اسلامی مان داشته باشیم. عزیزانی که مدافعان حرم هستند که البته از ناجا هم رزمندگانی در حال مبارزه با دشمنان هستند به خاطر امنیت کشور است هر روز یک نوع وظیفه داریم و امروز در دفاع از امنیت وطن عزیزمان مجاهدت می کنند خدا را از این بابت شاکریم و سربلندی ما مدیون ایثارگری و همت ایثارگران و شهدای عزیز است.

وی اضافه کرد: وظیفه ناجا حفظ امنیت است بحمداله به کمک این عزیزان و همه دستگاه ها ناجا توانسته سربلند باشد و رضایت فرماندهی معظم کل قوا و مردم عزیز را داشته باشد. در این میدان با شهدای عزیز عهد می بندیم که راه و اهداف آنها را ادامه بدهیم و نگذاریم خدشه ای به امنیت کشور وارد شود تا خدای ناکرده فتنه گران و دشمنان بر این کشور مسلط شوند.

 

فرمانده نیروی انتظامی تأکید کرد: امروز اگر بعضی از اصحاب سلطه آمریکای جنایتکار ، اسرائیل و سردمداران مردم ما را تهدید می کنند بیایند ،ببینند چطور مردم از شهدای گرانقدر استقبال می کنند و چگونه پیرو مقام معظم رهبری هستند. آنان تهدید می کنند که تحریم ها را ادامه و تشدید می کنیم هرکاری توانسته اند کردند و فشار وارد آوردند ولی دیدند که مردم و نیروهای مسلح چگونه روی پای خود ایستادند و پاسخ این یاوه گویی ها را دادند .

عالی ترین مقام انتظامی کشور گفت: امروز کشور ما کشوری قدرتمند است به گونه ای که اگراتفاقی در منطقه رخ دهد باید در یک طرف میز مذاکره ایران نیز باشد و بدون حضور ما نمی توانند تصمیم بزرگی بگیرند.

سردار اشتری تأکید کرد: الحمدلله در عرصه های مختلف به ویژه عرصه دفاعی موقعیت خوبی داریم ان شاء الله این شهدای عزیز و خانواده های این بزرگواران دعاگوی همه ما و همکاران ما باشند.

سردار اشتری افزود: مجددا به همه همکارانم در نیروی انتظامی، فرماندهان محترم عقیدتی سیاسی ، حفاظت و اطلاعات و مردم شریف کشورمان و خانواده های این عزیزان تبریک و تسلیت عرض می کنم.

وی اضافه کرد: فرزندانتان در نیروی انتظامی آماده خدمتگزاری برای شما عزیزان هستند ، بالاترین توقع خانواده شهدا از ما پیروی از مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 324700 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟