عراق با حاملان قرص های روان گردان برخورد می کند

به گزارش رکنا، سردار مرتضی میرزایی، جانشین رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا اظهار کرد: نیروی انتظامی جدای از وظیفه ذاتی خود در حوزه مرزی و مرزبانی که امنیت بسیار خوبی را هم برقرار کرده، در راستای این حماسه عظیم اربعین نیز از اربعین سال گذشته نسبت به برنامه ریزی اقدام کرد.
وی افزود: هر ساله خدمات رسانی ها بهتر می شود و امسال نیز نیروی انتظامی در همه زمینه ها از جمله گیت های ورود و خروج و همچنین کنترل گذرنامه چشمگیرتر، پررنگ تر و مؤثرتر وارد شده است.
جانشین پلیس Police مبارزه با مواد مخدر Drugs ناجا تصریح کرد: این تلاش ها ادامه خواهد داشت تا خدمات رسانی لازم را به زائران حسینی داشته باشیم.
میرزایی ادامه داد: بزرگترین تجمع و حماسه مسلمانان جهان حج است و بعد از آن نیز مراسم اربعین خواهد بود. هر ساله حضور نفرات در مراسم اربعین نسبت به سال گذشته پررنگ تر می شود.
وی عنوان کرد: این حماسه به دلیل زنده کردن راه امام حسین (ع) است که با این حرکت هدف و راه امام حسین (ع) را به دنیا نشان می دهیم. همچنین همدردی مردم با مصائبی که حضرت زینب (ع) در راه کربلا متحمل شدند نیز در حرکت اربعین مشاهده می شود.
جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا تأکید کرد: بارها اعلام کردیم که قوانین جمهوری اسلامی با کشورهای دیگر متفاوت است و بسیاری از جرائم مثل حمل قرص متادون در سایر کشورها شامل برخورد شدید می شود.
سردار میرزایی اضافه کرد: کشور عراق با موضوع قرص های روانگردان و موادمخدر به شدت برخورد می شود و تأکیدات و توصیه های بسیاری در اطلاعیه های مختلف به مردم داشتیم که از همراه داشتن این قرص ها به شدت خودداری کنند.
وی یادآور شد: زائران بدون هماهنگی با مسئولان مستقر در پایانه مرزی و بدون داشتن مجوز قانونی هرگز نسبت به حمل این داروها اقدام نکنند تا برای خود مشکلی ایجاد نکنند.
جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در پایان با ابراز امیدواری از اینکه مشکلی در این زمینه ایجاد نشود، گفت: زائران با هماهنگی و اخذ مجوزهای لازم، داروهای خود را به همراه داشته باشند، البته در کنار رعایت مردم ما نیز کنترل های لازم را داریم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 323090 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟